Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin vauvatoive ja oma raskaus

Vierailija
30.08.2015 |

Kaverini on kertonut jo aikoja sitten että yrittävät lasta, mutta tulosta ei lmeisesti ole toiveista huolimatta tullut. Nyt olen itse raskasna ensimmäisestä yrityskerrasta. Kohta raskaus jo näkyy joten pakko kertoa tai kaverikin huomaa. Loppuukohan kaveruus nyt tähän kun heillä ei ole tärpännyt?

Yritän kyllä ajatella että en voi hänen tilanteelleen mitään, enkä myöskään voi elää hänen elämää ja jäädä odottamaan että hänellä tärppää ensin kun aloittivatkin yrittämisen ensin. Silti sekavat tunteet välillä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskautesi ole häneltä pois. Jos on oikea kaveri on sitä vielä uutisen jälkeenkin.

Vierailija
2/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kaveriasi voi kirpaista, jos itse on toivonut jo kauan lasta, mutta kyllä pitäisi osata aikuisesti suhtautua ja iloita toisen puolesta. Muuten ei ole kyllä kaveri. Ei sinun tollasia tarviis murehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitos. Näin se varmasti on. Täytyy vaan antaa kaverille rauhassa sulatteluaikaa uutisen jälkeen.

Vierailija
4/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävilleni kävi noin. Toinen pariskunnista odotti vuosia ja toinen vain tuli heti raskaaksi. Onneksi toisellakin sen jälkeen onnisti. Ajatukset voivat olla katkeria, mutta yritä hyväksyä myös ystäväsi suru. Hän ei sisimmässään voi välttämättä olla täysin onnellinen uutisesta, vaikka niin tahtoisi. Anna hänelle aikaa kun kerrot uutisen. Hän varmasti yrittää suhtautua hyvin ja iloita puolestasi jos olette tosiystäviä.

Vierailija
5/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan olla tosi ystäviä. Kavereita vaan, mutta harmi se olisi kaverikin menettää. Siksi en ole vielä kertonut mitään. Niin ajattelinkin että rauhassa aikaa kaverille sopeutua "pommiin". Ymmärrän että kyseessä voi olla todella iso kriisi hänelle. Siksi vähän harmittaakin että tulen "takaa ohi" ja toivon kokoajan että heilläkin olisi tärpännyt.

Vierailija
6/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:49"]Halveksin teitä, jotka tekee tänne kakaroita
[/quote]

Se on ilmeisesti sinulta pois?

Vierailija
7/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:49"]Halveksin teitä, jotka tekee tänne kakaroita [/quote] Se on ilmeisesti sinulta pois?

[/quote]

Minä maksan sikamaisesti veroja, että teidän kakaranne saa käydä koulussa ja että saatte viedä sitä nuhan takia ilmaiseksi lääkäriin. Vituttaa suoraan sanoen!

Vierailija
8/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:54"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:49"]Halveksin teitä, jotka tekee tänne kakaroita [/quote] Se on ilmeisesti sinulta pois?

[/quote]

Minä maksan sikamaisesti veroja, että teidän kakaranne saa käydä koulussa ja että saatte viedä sitä nuhan takia ilmaiseksi lääkäriin. Vituttaa suoraan sanoen!
[/quote]

Ja sitten, kun olet eläkkeellä, niin arvaa kuka maksaa niitä veroja, että saat uudet vaipat paskasten tilalle? Aivan. Mun lapset.

Vierailija
9/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:52"]

[/quote]

[/quote]

Sovitaan että sinun maksamat verot menee teiden ylläpitoon, pieni siivu omaan terveydenhoitoosi ja loput ulkomaanapuun.

Vierailija
10/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua näin tahattomasti lapsettomana loukkaa eniten se, kun kaverit pimittävät raskauksiaan. Kuitenkin lapsi on aina onnellinen asia. En halua leimautua hankalaksi.

Vierailija
11/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:54"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 06:52"]

[/quote]

[/quote]

Ja sinäkö et ole käynyt kouluja tai lääkärissä? Luuletko että ne ovat olleet ilmaisia palveluja.

Vierailija
12/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käyttää lastani ilmaisessa lääkärissä ja hakea hänelle apteekista ilmaiset lääkkeet.

Vierailija
13/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:39"]Minua näin tahattomasti lapsettomana loukkaa eniten se, kun kaverit pimittävät raskauksiaan. Kuitenkin lapsi on aina onnellinen asia. En halua leimautua hankalaksi.
[/quote]

Näin! Samaa mieltä. Olemme yrittänyt vauvaa jo pitkään tuloksetta ja avoimesti olen kertonut läheisimmille ystävilleni ja perheelle. Jos ystäväsi on kertonut sinulle heidän yrityksestään, niin todennäköisesti olet hänelle sen verran läheinen että et menetä häntä omasta raskaudesta kertomalla. Kyllä minä rehellisesti loukkaannuin kun hyvä ystäväni, joka tiesi meidän tilanteesta, oli raskautunut juurikin ensimmäisestä yrityskerrasta ja kertoi minulle vasta rv16 kun pelkäsi kertoa minulle. Olisin mieluummin halunnut iloita hänen puolestaan jo aiemmin kuten muutkin. Tuntui pahalta olla se viimeinen jolle kerrotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi