Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAPSENI ON LIHAVA - MIKÄ AVUKSI?

Vierailija
30.08.2015 |

Lapseni 4v on lihonut tänä kesänä viisi kiloa, vaikka ruokailutottumukset ovat samat ja hän harrastaa voimistelua, yleisurheilua ja jalkapalloa. Olen ajatellut että kotona tehtäisiin yhdessä vielä jotain kuntopiiriä tai vastaavaa että liikakilot saataisiin heti pois. Rumat lapset kun eivät pärjää ja heitä sitten kiusataan... Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Mikä nopeasti avuksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="itämaantietäjä" time="30.08.2015 klo 00:05"]laita läskileirille tai anna pois, jos on läski ni aina vähintään henkisesti. tai tapa jotta pääset eroon
[/quote]
Huono vitsi tämä kommentti!!! Nämä humpuukikiusantekijät voisivat keksiä parempaa tekemistä kun huudella typeriä muiden huolille.

Vierailija
2/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko itse painat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:13"]Paljonko itse painat?
[/quote]
Olen hyvin urheilullinen ollut lapsesta asti, ja haluan että lapseni kasvaa samaan itsevarmuuteen ja urheilullisuuteen kuin minut on kasvatettu! En ymmärrä mitä olen tehnyt väärin koska lapseni elää samoilla elämäntavoilla kuin minä, eikä minussa ole liikakiloja! Ap

Vierailija
4/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:13"]Paljonko itse painat?
[/quote]
Mitä ite painat läskiaivo tyhmä apina

Vierailija
5/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt rauhassa. Älä tuossa iässä välitä muutamasta liikakilosta. Ehtii tasaantua. Mun tytölle kyllä kelpais muutama kilo.
T. Anorektikon äiti

Vierailija
6/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:03"]

Lapseni 4v on lihonut tänä kesänä viisi kiloa, vaikka ruokailutottumukset ovat samat ja hän harrastaa voimistelua, yleisurheilua ja jalkapalloa. Olen ajatellut että kotona tehtäisiin yhdessä vielä jotain kuntopiiriä tai vastaavaa että liikakilot saataisiin heti pois. Rumat lapset kun eivät pärjää ja heitä sitten kiusataan... Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Mikä nopeasti avuksi?

[/quote]

"Rumat lapset"?? 

Porvoossa lapset luokitellaan painon mukaan, äideille on iltakursseja jos lapsi on lihonut ja siis muuttunut Rumaksi. 

Vierailija
7/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä lihoiksi

Vierailija
8/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:03"]

[/quote]

"Rumat lapset"?? 

Porvoossa lapset luokitellaan painon mukaan, äideille on iltakursseja jos lapsi on lihonut ja siis muuttunut Rumaksi. 
[/quote]
Mistä saisi lisää tietoa? Saako täältä neuvoja asian "korjaamiseen"? Ap

Vierailija
9/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:07"][quote author="itämaantietäjä" time="30.08.2015 klo 00:05"]laita läskileirille tai anna pois, jos on läski ni aina vähintään henkisesti. tai tapa jotta pääset eroon
[/quote]
Huono vitsi tämä kommentti!!! Nämä humpuukikiusantekijät voisivat keksiä parempaa tekemistä kun huudella typeriä muiden huolille.
[/quote]

Älä nyt. Etkö huomaa, että ap on provoilija.
Terv. Ei tuon ehdottaja. Tämä ehdottaja vaan vastasi pöhköön provoon.

Vierailija
10/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:03"]

[/quote]

Aihe hyvä, mutta taas kerran vedetty liian överiksi heti lähtöön. Kannattaa jättää yksityiskohdat kertomatta, tai vähintäänkin tulkinnanvaraisiksi. Kyllä se siitä kun vähän treenaa, aika nopeasti huomaa mitkä lähtee lentoon ja mitkä hajoaa heti alkuun.

Vierailija
11/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="itämaantietäjä" time="30.08.2015 klo 00:05"]laita läskileirille tai anna pois, jos on läski ni aina vähintään henkisesti. tai tapa jotta pääset eroon
[/quote]
Voihan lasta ensin yrittää antaa adoptioon jos jollekin kelpaa vähän läskimpi. Itse käyttäisin tappamista vasta ihan viimeisenä keinona jos muu ei auta.

Vierailija
12/12 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:03"]

[/quote]

"Rumat lapset"?? 

[/quote]
Mistä saisi lisää tietoa? Saako täältä neuvoja asian "korjaamiseen"? Ap
[/quote]

Et kuule saa. Minun lapseni on yhtä ihan solakka kuin minäkin ja isänsä lapsina. Olet valinnut lapsellesi väärän isän ja väärät geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi