Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brassin jälkeen hiiva

Vierailija
29.08.2015 |

Onko muita joille brassista tulee hiivaa? Olin nyt tokaa kertaa brassissa ja taas tuli pari päivää sen jälkeen hiiva.... lähtee kyllä tolla hiivakuurilla, mutta onko tää nyt sit pysyvä? Liike jossa käyn on todella hygieeninen ja kaikki on niinkuin pitääkin, joten en usko että sieltä mikään pöpö tarttuu...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pysyvää sillä tavoin että aina brassin jälkeen saan hiivan

Vierailija
2/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai luonto yrittää kertoa sulle että niillä karvoilla on joku tarkoitus. Lopeta se brassailu niin pysyy römpsä reippaana ja raikkaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääsi protestoi luonnotonta tilaa vastaan.

Vierailija
4/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se brassiin liity. karvat tai ei niin hiiva iskee minne haluaa. minullakin löytyy useampi ruokalusikallinen jähmeää, harmaankeltaista kökkärettä emättimestä jos jaksan kaivella. lusikalla on hyvä tyhjentää se rööri aika ajoin ja vaikeimmat poimut sormun.

Vierailija
5/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä kuullut tämmöisestä, vaikka itsellekin tehty sokerointia jo useamman vuoden. Eihän niitä karvoja edes kasva sielä emättimessä, missä se hiiva muhii?

Vierailija
6/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:26"]ei se brassiin liity. karvat tai ei niin hiiva iskee minne haluaa. minullakin löytyy useampi ruokalusikallinen jähmeää, harmaankeltaista kökkärettä emättimestä jos jaksan kaivella. lusikalla on hyvä tyhjentää se rööri aika ajoin ja vaikeimmat poimut sormun.
[/quote]

Hyi vittu!!

Vierailija
7/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:27"]Enpä ole ikinä kuullut tämmöisestä, vaikka itsellekin tehty sokerointia jo useamman vuoden. Eihän niitä karvoja edes kasva sielä emättimessä, missä se hiiva muhii?
[/quote]
No niin munkin mielestä, onkohan nyt sit vaan sattumaa

Vierailija
8/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:26"]

ei se brassiin liity. karvat tai ei niin hiiva iskee minne haluaa. minullakin löytyy useampi ruokalusikallinen jähmeää, harmaankeltaista kökkärettä emättimestä jos jaksan kaivella. lusikalla on hyvä tyhjentää se rööri aika ajoin ja vaikeimmat poimut sormun.

[/quote]

Nyt kyllä mun maailma romahti. Huh.

M

Vierailija
9/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyhjennän pinpin lusikalla yhdynnän jälkeen xD Inhoan kun haisevat spermat valuu.

Vierailija
10/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:27"]Enpä ole ikinä kuullut tämmöisestä, vaikka itsellekin tehty sokerointia jo useamman vuoden. Eihän niitä karvoja edes kasva sielä emättimessä, missä se hiiva muhii?
[/quote]
[/quote]

Monta kertaa tullut? Pari-kolme kertaa menee vielä sattuman piikkiin. Useammassa alkaisin epäillä ettet ole esimerkiksi allerginen vahalle/sokerille?

Vierailija
11/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:27"]Enpä ole ikinä kuullut tämmöisestä, vaikka itsellekin tehty sokerointia jo useamman vuoden. Eihän niitä karvoja edes kasva sielä emättimessä, missä se hiiva muhii?
[/quote]
[/quote]

Monta kertaa tullut? Pari-kolme kertaa menee vielä sattuman piikkiin. Useammassa alkaisin epäillä ettet ole esimerkiksi allerginen vahalle/sokerille?
[/quote]

Eikun katos alussa luki että toinen kerta.

Vierailija
12/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:27"]Enpä ole ikinä kuullut tämmöisestä, vaikka itsellekin tehty sokerointia jo useamman vuoden. Eihän niitä karvoja edes kasva sielä emättimessä, missä se hiiva muhii?
[/quote]
[/quote]

[/quote]

Tää oli nyt toinen kerta

Vierailija
13/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luovuin posliinista kun aina oli hiivatulehdus päällä. Nyt kun alapää on luonnontilassa, ei hiivaa ole ollut kertaakaan. Että kyllä niillä karvoilla näemmä tehtävänsä on.

Vierailija
14/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sai hiivaan sen jälkeen joku brassi suti sua?

Vierailija
15/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei multa vaan mun posliinista tule mitään harmaankeltaista kökkärettä vaikka kuinka kaivaisin. Toisisn sanoen onkoha sinun veneelläsi kaikki ihan kunnossa?

Vierailija
16/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No liittyyhän se. Jos aina brassin jälkeen on hiiva ja muuten ei ole, niin siinähän on ihan selvä syy-seuraus.

Ei noin selvä asia ole sattuma.

Vierailija
17/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:35"]

[/quote]

Ei multa vaan mun posliinista tule mitään harmaankeltaista kökkärettä vaikka kuinka kaivaisin. Toisisn sanoen onkoha sinun veneelläsi kaikki ihan kunnossa?

[/quote]

Taitaa jakopään stefa vuotaa pahasti.

Vierailija
18/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen itse ajellut, ja ihan hirvee tunne alapäässä, kun ei karvat olleet suojana. En enää,ikinä moiseen ryhdy.

Vierailija
19/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:38"]Kerran olen itse ajellut, ja ihan hirvee tunne alapäässä, kun ei karvat olleet suojana. En enää,ikinä moiseen ryhdy.
[/quote]

Itse ajelen aina ja kesäisin aina brassisokerointi. Ihan hirveä tunne kun karvat ovat pitkät, ei enää ikinä minulle.

Vierailija
20/38 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai luonto yrittää kertoa sulle että niillä karvoilla on joku tarkoitus. Lopeta se brassailu niin pysyy römpsä reippaana ja raikkaana.

[/quote]

Apn kirjoittama. Taitava trolli ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi