Sperman valuminen
Hei onko normaalia että spermaa valuu vielä jonkun verran laukeamisen jälkeenkin pienissä määrin? Joskus jopa 15min laukeamisen jälkeen.
Kommentit (4)
No minulla jälkitiputusta kyllä tulee silloinkin vaikka kävisin pissillä. Että ilmeisesti on normaalia (?).
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:46"]Jep ainakin mulla. Sperma muuttuu juoksevammaksi noin 10 - 15 minuutin kuluttua ja sitten se valuu ulos putkista. Siksi miehen kannattaa käydä kusella laukeamisen jälkeen tai varata pyyhe tai paperia ettei tule sänkyyn märkää läikkää. Suosittelen pissaamista istualtaan.
[/quote]No jep ku mulla ei laskekaan ennenku onnää lopetustipat valunu. Joskus seisoo 10 min seksin jälkeenki eikä voi mitään...
Jos on kiihotus joka vie usein orgasmin lähelle, mutta ei anna orgasmia se saa isomman siemeneste määrän aikaan. Jos orgasmi jää vielä vajaaksi, saattaa sitten tulla siemennestettä isoja määriä jälkikäteen yllättäin. Joten housut saattavat olla ihan märät tai jalkaa pitkin valuu tai on lammikko jalassa.
Jep ainakin mulla. Sperma muuttuu juoksevammaksi noin 10 - 15 minuutin kuluttua ja sitten se valuu ulos putkista. Siksi miehen kannattaa käydä kusella laukeamisen jälkeen tai varata pyyhe tai paperia ettei tule sänkyyn märkää läikkää. Suosittelen pissaamista istualtaan.