Käytiin tänään Löytötavaratalossa ja voi jösses sitä asiakaskuntaa.
Piti hakea mulle yöpaita, kun unohtui reissuun pakata. Porukka oli niin junttia, niin junttia. Itsekään en mikään vaatteilla koreilija ole, mutta nuo tyypit oli suoraan pellon reunalta.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:16"]
En ole ikinä kuullutkaan Löytätavaratalosta, mutta onko yöpaita sulle oikeasti niin kriittinen, että reissussa pitää ostaa uusi unohtuneen tilalle? Mä vedän yöt aina miehen boksereissa, tartte pakkailla mitään.
[/quote]Yhdessä vetelette yöt niissä boksereissa miehen kanssa vai?
Mikä on löytötavaratalo? Ja aika korvessa (tai vaihtoehtoisesti) kaupungin rähjäisellä laidallapa tuo hotelli on, jos tuo epämääräiseltä kuulostava putiikki on AINUT kauppa koko matkan varrella.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:16"]
En ole ikinä kuullutkaan Löytätavaratalosta, mutta onko yöpaita sulle oikeasti niin kriittinen, että reissussa pitää ostaa uusi unohtuneen tilalle? Mä vedän yöt aina miehen boksereissa, tartte pakkailla mitään.
[/quote]
Hyi, onneksi en ole miehesi... ties mitä mömmöjä sinne valuisi :X
[/quote]
En ole tuo aikaisempi mutta kyllä meillä ainakin harrastetaan sellaista toimintaa aina silloin tällöin missä ne "mömmöt" vaihtaa omistajaa.. Siis hyi yök!!1
Tai siis jos toi on johonkin markantaloon tai tokmanniin tai mitä näitä nyt on vertautuva, niin meidän kaupungis ne on ainaki sellasella teollisuusalueella, etten koskaan sieltä mitään hotellia varais! :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:16"] En ole ikinä kuullutkaan Löytätavaratalosta, mutta onko yöpaita sulle oikeasti niin kriittinen, että reissussa pitää ostaa uusi unohtuneen tilalle? Mä vedän yöt aina miehen boksereissa, tartte pakkailla mitään. [/quote] Hyi, onneksi en ole miehesi... ties mitä mömmöjä sinne valuisi :X [/quote] En ole tuo aikaisempi mutta kyllä meillä ainakin harrastetaan sellaista toimintaa aina silloin tällöin missä ne "mömmöt" vaihtaa omistajaa.. Siis hyi yök!!1
[/quote]
Eri asia *rolling eyes*
Heh, tuo kalsarikauhistelija taitaa olla vielä melko nuori.
Ihan tavallista pariskunnilla. Itsekin lainaan joskus vaimon pikkareita yöksi. Ne tuntuvat mukavan pehmeiltä.
No, voi voi. Hyvää yötä vaan.