Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gillian Flynnin kirjoja lukeneet

Vierailija
29.08.2015 |

Olette varmaan huomanneet, että hänen kirjoissaan paha on aina nainen. Ainakin Kiltissä tytössä ja Pahassa paikassa. Sharp objectsia en ole kokonaan vielä lukenut, mutta epäilen sen jatkavan samoilla urilla. Mistähän moinen mahtaa johtua? Kovin monissa dekkareissa tekijä ei ole ollut nainen, ainakaan minun lukemissani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi kui avasin tän olen juuri lukenut kiltin tytön ja aloittamassa pahaa paikkaa :/

Vierailija
2/5 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:36"]Voi hitsi kui avasin tän olen juuri lukenut kiltin tytön ja aloittamassa pahaa paikkaa :/
[/quote]

Onneksi siinä kirjassa on monia naishahmoja :) Sharp objects löytyy muuten suomennettuna elisa kirjasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Lukekaa tuo Sharp objects (Teräviä esineitä). En taida nukkua tänä yönä.

Vierailija
4/5 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:03"]No huh huh. Lukekaa tuo Sharp objects (Teräviä esineitä). En taida nukkua tänä yönä.
[/quote]

Sehän oli ehdottomasti huonoin kirja. Mikset nukkuisi?

Vierailija
5/5 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:03"]No huh huh. Lukekaa tuo Sharp objects (Teräviä esineitä). En taida nukkua tänä yönä.
[/quote]

Sehän oli ehdottomasti huonoin kirja. Mikset nukkuisi?
[/quote]

Minusta se oli taas parhain. Jokaiseen meistä vaikuttaa eri asiat. Minusta systemaattinen pahuus lapsia kohtaan on järkyttävää.