Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ole lapsia paljoa tänään kotona näkynyt.

Vierailija
29.08.2015 |

Lähtivät puolen päivän aikaan ulos ja hyvä kun ovat edes syömässä malttaneet käydä. Äsken kävivät vähän pesulla ja vaihtamassa lämpimämpiä vaatteita ylle (ja tietenkin söivät vähän) ja jälleen ulos. Lapset 5v. ja 9v.

Mites teillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on totta, tuskin 5.v enään illalla klo.21 ole todellakaan ulkona

Vierailija
2/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Kyllä on ihan totta, meillä myös 5v. on vielä ulkona. Saivat kumpikin luvan valvoa pidempään Venetsialaisten kunniaksi ja halusivat mennä ulos. Näyttää tuolla ulkona olevan muitakin naapuruston lapsia, ihan ikähaarukalla 6v ->

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saat rauhassa kotona tissutella ja katsella tv:tä.

Vierailija
4/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"]

Hyvä että saat rauhassa kotona tissutella ja katsella tv:tä.

[/quote]

Heh, ei näin raskaana ollessa parane tissutella =) Kyllä tuossa meni tovi jos toinenkin kun rakensin muksuille majaa parvekkeelle. Saavat nukkua siellä jos haluavat. Tietenkin yllätykseksi majasta löytyy myös limua, karkkia ja popcornia. Eli telkkari on pysynyt kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi