Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tätini neuvosta lasten saannin suhteen?

Vierailija
29.08.2015 |

Tätini on siis aina sanonut, että naisen kannattaa hankkia lapsia vain sen verran mitä pystyy mahdollisesti yksin hoitamaan. Miehiin ei kuulemma pidä luottaa liikaa, koska parhainkin mies voi lähteä ja jättää naisen yksin lapsilauman kanssa. Täti siis itse oli naimisissa kuolemaansa saakka, joten en usko tuon kommentin johtuvan mistään katkeruudesta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään eletään takaisin naiset nyrkin ja hellan -väliin yhteiskunnassa. Välillä ihmetyttää kuinka tosiaan monilla on vaikka kuinka monta lasta eikä itsellä ole koulutusta ja työtä. Mä pitäisin kyllä tärkeänä ammattitaidon ylläpitämistä jos kuitenkin käy niin, että joutuu päävastuulliseksi elättäjäksi, esimerkiksi vaikka miehen työttömyyden vuoksi. Pitäisi olla aina se suunnitelma b , joka ei voi kovin pitkään perustua siihen että joku muu huolehtii.

Nykyään on vielä se, että vähäistä ammattitaitoa ja osaamista vaativien töiden määrä on pieni.

Hyvä koulutus on naisen turva.?

Vierailija
22/23 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo. Ei sieltä sossusta saa kun perustarpeet ja niiden varaan ei kannata laskea. Kannattaa olla itsellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen perheitä, joissa tehdään useampi lapsi peräjälkeen. On suuret asuntolainat, autolainat, opintolainat yms. Shoppaillaan ja matkustellaan visalla. Sitten vielä toinen vanhemmista on vuosi tolkulla kotona. Tätä näkyy ainakin pk-seudulla todella paljon. Vierestä seuraan osittain kateellisena että miksi en pysty samaan,en vain uskalla. Asuntolaina, sekin maltillinen, ensin pois, sitten vasta aletaan nauttimaan elämästä. Jos puolisolleni sattuisi jotain, minun ja lapsen elintaso ei muuttuisi. miksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme