Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydänongelmia 20-vuotiaana? Kokemuksia?

Vierailija
29.08.2015 |

Olen laihduttanut useaan otteeseen. 17-vuotiaana paastosin muutaman kuukauden niin, että en syönyt mitään 4 päivään, ja lenkkeilin vähintään tunnin joka päivä. Perjantaina ja lauantaina söin paljon, sunnuntaisin välillä. Sairasta, mutta totta. Sitten jotenkin lopetin koko touhun, ja pelkkä ahmiminen jatkui n. pari vuotta. Lihon, joten rupesin laihduttamaan. Laihduin alipainoiseksi. Söin todella vähän liikuntaan nähden, n. 500-800 kcal/pv, liikuin 4-6h päivässä, myös rajua liikuntaa. En jaksanut enää kävellä, lihaksissa ei voimia, pelkäsin pyörtyväni kadulle ja pyörryinkin kotona. No, siitä lähtien, vaikka lopetinkin jo kuukausia sitten en pysty hengittämään kunnolla. Välillä on pakko mennä makaamaan, koska en pysty seistä, tuntuu että keuhkot ei anna mun hengittää tarpeeksi. Tai että sydän käy jotenkin hitaalla. Välillä joudun menemään kontilleen, että saan happea. Join tosi paljon vettä kun laihdutin, ja nyt en enää oikein pysty pidättää kauaa, kusen siis n. 30 kertaa päivässä vaikka juon vain pari litraa vettä päivässä enää (juu oli pakko laskea). Haluaisin vielä laihduttaa pari kiloa kun nyt olen muutaman kesäkilon saanut, vaikka olenkin nyt normaalipainoinen... mut en tiedä uskallanko kun tuntuu välillä, et sydän pettää vaikka nyt syönkin normaalisti. Onko kokemuksia? Tiedän että pitäisi käydä lääkärissä, mut miltä tää kuulostaa? Siis mikä sydänsairaus tai muu sairaus tämä voisi olla?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa syömishäiriöltä ja liikarasitukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liikarasitus, kun olen syönyt normaalisti jo monta kuukautta? Ja ei ole syömishäiriö.

Vierailija
4/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:23"]Mikä liikarasitus, kun olen syönyt normaalisti jo monta kuukautta? Ja ei ole syömishäiriö.
[/quote] Hahaa aina näitä tapauksia löytyy kun ei tiedosta omaa ongelmaansa. "Ei mulla mitään ole" :D

Vierailija
5/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:23"]Mikä liikarasitus, kun olen syönyt normaalisti jo monta kuukautta? Ja ei ole syömishäiriö. [/quote] Hahaa aina näitä tapauksia löytyy kun ei tiedosta omaa ongelmaansa. "Ei mulla mitään ole" :D

[/quote]

On sydänongelmia, jep? Mä kysynkin fiksuilta ihmisiltä, jotka tietäis ehkä jotain sydänsairauksista, en vahingoniloisilta kusiaivoilta ":D". :-)

Vierailija
6/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, täältä ei mitään asiantuntemusta löydy.

Vierailija
7/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla anemia

Vierailija
8/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun normaali syöminen? et välttämättä vieläkään syö tarpeeks vaikka itse niin luulet.. ja vaikka olisitkin syöny monta kuukautta normaalisti kuten sanoit, aikaisemmat paastot ja yms voi tehdä tuota sydämen oireilua vieläkin. Kyllähän monelle anorektikollekkin nuoruuden laihdutukset ja alipaino ovat aiheuttaneet lapsettomuutta myöhemmin.

Vierailija
9/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tarpeeksi, en myöskään ole laihtunut niin sekin kertoo. :) Ja mä kysyinkin jos joku sattuis tietää. Ja ei lapsettomuus haittaisi, mutta nää hengitysjutut on melkosen häiritseviä.

Vierailija
10/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:23"]Mikä liikarasitus, kun olen syönyt normaalisti jo monta kuukautta? Ja ei ole syömishäiriö. [/quote] Hahaa aina näitä tapauksia löytyy kun ei tiedosta omaa ongelmaansa. "Ei mulla mitään ole" :D

[/quote]

On sydänongelmia, jep? Mä kysynkin fiksuilta ihmisiltä, jotka tietäis ehkä jotain sydänsairauksista, en vahingoniloisilta kusiaivoilta ":D". :-)

[/quote] Nyt puhutaankin sinun syömishäiriöstä ;)

Vierailija
11/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä ja kerro sama minkä kertoit täällä, niin tutkivat ja saat tiedon.

Vierailija
12/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuut tänne vänkäämään ja hakemaan huomioo kun tyrmäät kaiken mitä sanotaan?

Vierailija
13/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriö voi vahingoittaa sydäntä. Mene lääkäriin.

Vierailija
14/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerjää huomiota. Kysyin myös kokemuksia. Läskien ei tartte vastata, menkää puputtaa sitä pullaa sen sijaa. :)

Vierailija
15/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:09"]En kerjää huomiota. Kysyin myös kokemuksia. Läskien ei tartte vastata, menkää puputtaa sitä pullaa sen sijaa. :)
[/quote] Totuus satuttaa

Vierailija
16/18 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:09"]En kerjää huomiota. Kysyin myös kokemuksia. Läskien ei tartte vastata, menkää puputtaa sitä pullaa sen sijaa. :) [/quote] Totuus satuttaa

[/quote]

Ja pulla lihottaa ;)

Vierailija
17/18 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänlihaksessa vaurio tai tulehdus? Menisin lääkäriin, ja välittäisin rasittamasta sydäntä ennen sitä. Vältä hengästymistä ja sykkeen nousua.

Vierailija
18/18 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen vajaatoiminta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä