Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väliä on peniksen pituudella, jos kerran emätin on tunnoton?

Vierailija
19.03.2022 |

Tai aina naiset sanoo, että jos tuntoa on, niin sitä on korkeintaan aukon alkupäässä. Mitä sillä sitten on väliä, että onko vehje esim 10 cm vaiko 20 cm? Eikö tuolla tuntologiikalla ajateltuna esim 10 cm pitkä ja 14 cm paksu ympärykseltään olevan peniksen pitäisi olla parempi kuin vaikkapa 18 cm pitkä 11 cm ympäryksellä oleva?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun ei ole tunnoton.  Toisissa asennoissa TUNTUNUT vaimon mielestä hyvältä ja hän on saanut niissä orgasmeja. Toisissa asennoissa TUNTUNUT huonolta, eikä hän ole koskaan saanut orgasmeja, eikä edes halunnut yhdyntöjän niissä asennoissa. 

Vierailija
2/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun ei ole tunnoton.  Toisissa asennoissa TUNTUNUT vaimon mielestä hyvältä ja hän on saanut niissä orgasmeja. Toisissa asennoissa TUNTUNUT huonolta, eikä hän ole koskaan saanut orgasmeja, eikä edes halunnut yhdyntöjän niissä asennoissa. 

Ja yllättäen mies kommentoimassa. Omaatko pillun haarovälissäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin on g-piste eli ei todellakaan ole tunnoton. Samaten kohdunsuulla/sen lähettyvillä on yksi nautinnollinen kohta minulla.

Vierailija
4/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita ettei emättimellä tunne penistä. Peniksen liikkuminen hieroo emättimen seinämiä, mikä tuntuu, vaikka se iho siellä sisällä sinänsä ei tunne. Eli kyllä siellä kaikki liike tuntuu, ja eri kohtiin osuessa tuntuu erilaiselta.

Vierailija
5/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaimon sanomisia toistanut. Pillun pohjaankin saattunut jos olen painanut liian kovaa. Pillun pohjaan on myös tuntunut hyvältä, kun kaluni on sitä hieronut ja hän saanut orgasmeja. Kohdunkaulaan sattunut siihenkin, jos on liian kovaa tökkinyt. Kohdunkaulan orgasmit tulee tunnetusti siitä, että pitkä kalu hankaa kohunkaula liikkussaan. G-pistettäkin joskus hieronut liian voimalla ja saanut siitä vaimolta pyyhkeitä. Joten tuntoa löytyy sieltäkin. Lisäksi vaimo saanut satoja orasmeja, kun olen hieronut emättimen anuksenpuoleista reunaa sormilla. Useinkin ollut tehokkaampi kuin g-pisteen hierominen.  Vaimoni ei ole koskaan väittänyt, että pillu olisi tunnoton. Hän saanut yhdynnöillä tuhansia orgasmeja ilman klitoriksen samanaikaista sormetusta, joten jotain jotain täytyy pillussa tuntua. Vaimon sanojen mukaan tuntunut hyvältä. Ja miksi en vaimoa uskoisi, kun itse todistanut orgasmit. 

Riippuu varmaan vehkeiden yhteensopivuudella. Jos on nakki porttikongissa niin ei kai siellä tunnu mikään.  Kunnon aisa tiukassa pillussa ja naisen silmät pyörii kuin hedelmäpelissä. 

Vierailija
6/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaimon sanomisia toistanut. Pillun pohjaankin saattunut jos olen painanut liian kovaa. Pillun pohjaan on myös tuntunut hyvältä, kun kaluni on sitä hieronut ja hän saanut orgasmeja. Kohdunkaulaan sattunut siihenkin, jos on liian kovaa tökkinyt. Kohdunkaulan orgasmit tulee tunnetusti siitä, että pitkä kalu hankaa kohunkaula liikkussaan. G-pistettäkin joskus hieronut liian voimalla ja saanut siitä vaimolta pyyhkeitä. Joten tuntoa löytyy sieltäkin. Lisäksi vaimo saanut satoja orasmeja, kun olen hieronut emättimen anuksenpuoleista reunaa sormilla. Useinkin ollut tehokkaampi kuin g-pisteen hierominen.  Vaimoni ei ole koskaan väittänyt, että pillu olisi tunnoton. Hän saanut yhdynnöillä tuhansia orgasmeja ilman klitoriksen samanaikaista sormetusta, joten jotain jotain täytyy pillussa tuntua. Vaimon sanojen mukaan tuntunut hyvältä. Ja miksi en vaimoa uskoisi, kun itse todistanut orgasmit. 

Riippuu varmaan vehkeiden yhteensopivuudella. Jos on nakki porttikongissa niin ei kai siellä tunnu mikään.  Kunnon aisa tiukassa pillussa ja naisen silmät pyörii kuin hedelmäpelissä. 

Et vissiin muilta oo elämässäs pillua saanukaan kuin vaimoltas. Aina sama vaimo-virsi.

Vierailija
7/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin muilta oo elämässäs pillua saanukaan kuin vaimoltas. Aina sama vaimo-virsi.

Minusta nimenomaan pitkä parisuhde ja sen nautinnollinen seksielämä on etenkin nykypäivänä kunnioitettavaa. Itse en koe menettäneeni yhtään mitään kun menin naimisiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa ja hän oli siis myös se jolle menetin neitsyyteni teininä. Mun miehellä siis olisi varmasti sama vaimovirsi aina ja minulla vastaavasti miesvirsi. Ja olen siitä ylpeä. N32

Vierailija
8/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nimenomaan pitkä parisuhde ja sen nautinnollinen seksielämä on etenkin nykypäivänä kunnioitettavaa. Itse en koe menettäneeni yhtään mitään kun menin naimisiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa ja hän oli siis myös se jolle menetin neitsyyteni teininä. Mun miehellä siis olisi varmasti sama vaimovirsi aina ja minulla vastaavasti miesvirsi. Ja olen siitä ylpeä. N32

Sama täällä! Vaimoni on käytännössä ainoa seksikumppanini, en laske paria aikaisempaa sähellysyritystä sellaiseksi seksiksi, josta itselleni olisin kauheasti saanut. Puolet elämästäni on nyt tällä tavalla menty, ja seksi on aina ollut runsasta ja hyvää. En vaihtaisi.

Vierailija
9/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Säälittävää porukkaa täällä. Yrittävät kehuskella sillä, kun eivät ole elämässään saaneet muilta kuin yhdeltä 😂

Vierailija
10/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Säälittävää porukkaa täällä. Yrittävät kehuskella sillä, kun eivät ole elämässään saaneet muilta kuin yhdeltä 😂

Mua taas käy sääliksi nettitrollit, joille tyydytys tulee jostain ihan muusta kuin seksistä oman kullan kanssa.

Vierailija
11/17 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. Ei minun tarvitse kehuskella kenellekään - olipa niitä seksikumppaneita yksi tai tuhat. Ja olisin kyllä saanut moneltakin jos olisin halunnut mutta kuten sanoin, parisuhde on mun juttu enkä ikinä menisi pettämään.

Vierailija
12/17 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on,löysän rassailu on löysän rassailua..

Vierailija
13/17 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole niin väliä jos ei se ole ihan mikro. Mieluummin paksu.  Sekään ei tunnu hyvältä jos kovin pitkällä painaa liikaa pohjaan asti. Toki komea pitkä ja paksu on tosi kiihottavan näköinen. 

Parempaa seksiä olen saanut irtosuhteista kun vakikumppanin kanssa. Uudessa tuntemattomassa on aina jotain kiihottavaa. Siksi olenkin valinnut sinkkuuden. Miehet ovat kovin omistushaluisia.

Vierailija
14/17 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kumma kunmiehet "löytävät" naisesta vaikka mitä pisteitä....hyvähän se on teoriassa puhua, mutta oikeestihan ei mene noin.

En minä ala väittäämään kalusta varmaksi mitään, muutakuin perustoiminnot,kun nainen olen.

Totuushan on että se vagina on melkotunnoton, ja se on se klitoris josta se paras orgasmi löytyy.

Paksu ja kunnollinen  kalu kuitenkin TUNTUU ja sen näkeminen ja kädessä tai suussa pitäminen on kiihoittavaa. Se seksi kun edelleen on muutakin kuin hydrauliikkaa, eli sitä yhdyntää . paljon muutakin siihen sisältyy, eikä se kalua ole mikään pääasia.

Vierailija
15/17 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei ole tunnoton. Riippuu nimenomaan siitä peniksen koosta, että alkaako tuntumaan vai ei. Mitä enemmän painetta/venetystä, sitä enemmän tuntuu.

Vierailija
16/17 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öysä on yösä eikä siinä mikään auta!

Vierailija
17/17 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä ei tunne oikeasti ollenkaan,neitsyyden menetin mikromunalle ja jopa tampoonin laitto tuntui joltain verrattuna ekaan kertaan. Onneksi sen jälkeen osui kohdalle paremmin varusteltuja niin ymmärsi miltä sen kuuluu tuntua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi