Puoliso valehdellut pituutensa paljastui
Paljastui kun hän on tehnyt taannoin ostoksen nettikaupasta, johon on pitänyt merkitä mm. oma pituus. Sanonut aina olevansa jotain 181, onkin 177 tuon mukaan. :( Aika turhamaista.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:47"]
jos et oo aikasemminkaan asiaa huomannut, niin tuskin tää tieto nyt sun elämää mitenkään muuttaa. Iha sama mies se siinä edelleen...
[/quote]
Ei siltä tunnu enää :( Pidän alle 180 cm lyhyenä
[/quote]
Idiootti. Et edes tiennyt hänen pituuttaan alle 180 senttiseksi ennen kuin tuota tapausta.
Miten voi ihminen mennä noin sekaisin päästä että se rupeaa sekoileman jostain muutamista senteistä ihmisessä noin paljon?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:55"]No etkö sä nää miten pitkä se on? [/quote] Näetkö sinä ihmisestä sentin tarkkuudella, kuinka pitkä hän on? Omaatko muitakin yliluonnollisia kykyjä?
[/quote]
Jos et edes näe hänen pituuttaan niin sitten sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä
Jotenkin liittyy tähän olen asian kyllä monta kertaa kertonut tälläkin palstalla olen mies virallinen pituus kutsunnoissa mitattuna ja papereihin merkittynä on 188,8 cm.
Tutustustuin vaimooni ja väitti olevansa vain 185 senttinen.
No kutsunnoista oli hieman aikaa jo ja ehkä pituus vähenee iän myötä, mutta sukkasillaan olimme suunnilleen saman mittaiset ja hän oli oikeasti pidempi jopa.
Hanki kiihkeä rakastaja, olet sen ansainnut. Huijarimiehesi saakoon ansionsa mukaan.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:55"]No etkö sä nää miten pitkä se on? [/quote] Näetkö sinä ihmisestä sentin tarkkuudella, kuinka pitkä hän on? Omaatko muitakin yliluonnollisia kykyjä?
[/quote]
Av-mammat tietävät lisäksi randomien miesten iän aina tarkalleen, olen huomannut. Näiltä ei mikään jää piiloon.
Mies on niin pinnallisia. On tuo aika noloa, että paljastuu. Itse jättäisin miehen. Valheet ja pinnallisuus on huono yhdistelmä. Mitä muuta on valehdellut? Feikkiäijä.
Njaa, no ei kai se nyt juuri haittaa. Tietty surullista jos pituus on jokin ongelmakohta hänelle.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 22:38"]
Mies on niin pinnallisia. On tuo aika noloa, että paljastuu. Itse jättäisin miehen. Valheet ja pinnallisuus on huono yhdistelmä. Mitä muuta on valehdellut? Feikkiäijä.
[/quote]
Mies on pinnallinen? AP on jättämässä miehensä koska hän ei ole muka tarpeeksi pitkä. Se on pinnallista
Tämä on asiaton ketju. Kaikki ihmiset ovat syntyneet vapaiksi ja yhtä arvokkaiksi; 177-senttinen ei ole yhtään sen vähäarvoisempi kuin 181 senttimetriä pikäkään.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:47"]
jos et oo aikasemminkaan asiaa huomannut, niin tuskin tää tieto nyt sun elämää mitenkään muuttaa. Iha sama mies se siinä edelleen...
[/quote]
Kyllä se on hemmetin tärkeätä. Jos se on vaikka vaan 179 senttiä niin se on avioeron paikka......