Muutan narkkareiden asuttamaan Kontulaan
Jännittää ihan hirveästi, näin maalaistyttönä en ole noin suuressa paikassa ikinä ollut. Tutustumiskäynnillä sai esimakua, kun ostari oli täys kaljaa juovia meuhkaavia alkoholisteja, narkkareita ja kouluikäisiä somalinuoria pummimassa tupakkia. Vuokranantajakin naureskeli että lompakosta on syytä pitää visusti kiinni, kun poistuu piha-aluetta pidemmälle. Heh.
Kommentit (21)
Taas olisi päivystävällä provo-neuvojalla töitä!
Niin monta virhettä aloituksessa nyt oli!
Haluutko ykköseen vai kakkoseen? T:Gutale
Olen usein käynyt, eri aikoihin jopa, Kontulan ostarilla asioilla, mutta en ole törmännyt siellä valtaväestöstä poikkeaviin ihmisiin. Joskus 80-luvulla asuinkin siellä muutaman vuoden.
Mikä ihmeen tarve on provoilla aina samankaltaisilla aloituksilla?
Kontula on mainettaan parempi. Terveisin kuukauden Kontulassa asunut ja Tampereelta sinne muuttanut.
M21
Mäyräbaari on nasta mesta. Ruiskuja riittää kaikille halukkaille.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:20"]
Olen usein käynyt, eri aikoihin jopa, Kontulan ostarilla asioilla, mutta en ole törmännyt siellä valtaväestöstä poikkeaviin ihmisiin. Joskus 80-luvulla asuinkin siellä muutaman vuoden.
[/quote]
Minä olen asunut Kontulassa 2 vuotta ja kyllä Kontulan ostoskeskuksella on paljon valtaväestöstä poikkeavia ihmisiä. Juoppoja, narkomaaneja jne. Päivittäin näkyy vartijoita, poliisikin on usein paikalla, harva se päivä joku juoppo on maassa makaamassa. Harvassa paikassa näkyy näin paljon elämän lieveilmiöitä.
Vaikka aloitus tosiaan vaikuttaa provolta, niin onhan se todettava, että Kontulan ostari on ehkä Helsingin kammottavin kolkka.
Räkälää räkälän vieressä ja niiden välissä ulosheitettyjä elämän laitapuolenkulkijoita örisemässä, kuseksimassa, oksentamassa ja jopa housut kintuissa paskantamassa (nähty tämäkin)
Mutta jos tekee ostoksensa muualla ja asuu etäällä ostarista, niin sitten lähestytään jo aivan tavanomaista lähiötä. On täällä omistusasuntoja ja rauhallisia paikkoja kyllä. Eli ostari leimaa koko alueen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:13"]Terve tuloa
[/quote]
Minä toivottaa tervetulo myös! :-) minä tulla äske suomi ja tykkä paljo :-) ehkä sinä minu nainen ;-) tule baari ostari nii tavata minut ;-) u know...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:19"]Haluutko ykköseen vai kakkoseen? T:Gutale
[/quote]
Molempiin yhtäaikaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:18"]Mistä olet ap lähtöisin?
[/quote]
Kitteeltä oon lähtösin :-)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:03"]
Mäyräbaari on nasta mesta. Ruiskuja riittää kaikille halukkaille.
[/quote]
Hyvä juttu, toivottavasti puhtaita, ehkäisee hcv:n leviämistä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:19"]Haluutko ykköseen vai kakkoseen? T:Gutale
[/quote]
Molempiin yhtäaikaa.
[/quote]
Jes! Mulla olla kaveri! Sina saada ullatus!
T. Gutale
kontula - uimahalli täynnä mummoja vesijuoksemassa aamusta iltaan
kontula - kaikki puhuu narkkareista mutta 25v aikana yhtään selkeästi narkkaria ei ole tullut kadulla vastaan, juoppoja sitäkin enemmän
kontula - paljon vierastyöläisiä, esim. venäläisiä ja virolaisia
kontula - ostarilla yli 20 pubia + ruokapaikkaa, tälle suomen viranomainen ei kuulemma voi mitään vaikka joka ainoaan muuhun yksityiskohtaan ravintolanpidossa voikin puuttua ja herkästi puuttuukin
kontula - metrolla pääsee onneksi nopeasti pois
kontula - kaikki korttelit ei ole täysin toivottomia asuinpaikkoja
Mellumäen metroaseman hulluja kannattaa varoa.
Hölmö. Siellä mitään ihmeellistä ole. Paljon vanhoja ihmisiä ja perheitä sekä ainakin yksi kansanedustaja. Joka ostarilla pyörii sekakäyttäjäjengi, ne oppii tunnistamaan nopeasti kun ovat vakionaamoja. Siel on muuten hyvä divari! Ja Helmi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:20"]
[/quote]
Minä olen asunut Kontulassa 2 vuotta ja kyllä Kontulan ostoskeskuksella on paljon valtaväestöstä poikkeavia ihmisiä. Juoppoja, narkomaaneja jne. Päivittäin näkyy vartijoita, poliisikin on usein paikalla, harva se päivä joku juoppo on maassa makaamassa. Harvassa paikassa näkyy näin paljon elämän lieveilmiöitä.
[/quote]
Harvassa paikassa kuten abaut jokaisella helsingin ostarilla.
Heh heh
Ei se nyt niin kamala paikka ole.