Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan narkkareiden asuttamaan Kontulaan

Vierailija
29.08.2015 |

Jännittää ihan hirveästi, näin maalaistyttönä en ole noin suuressa paikassa ikinä ollut. Tutustumiskäynnillä sai esimakua, kun ostari oli täys kaljaa juovia meuhkaavia alkoholisteja, narkkareita ja kouluikäisiä somalinuoria pummimassa tupakkia. Vuokranantajakin naureskeli että lompakosta on syytä pitää visusti kiinni, kun poistuu piha-aluetta pidemmälle. Heh.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh
Ei se nyt niin kamala paikka ole.

Vierailija
2/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olisi päivystävällä provo-neuvojalla töitä!

Niin monta virhettä aloituksessa nyt oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve tuloa

Vierailija
4/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite asunu 38v ja tykkään!

Vierailija
5/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ap lähtöisin?

Vierailija
6/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko ykköseen vai kakkoseen? T:Gutale

Vierailija
7/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein käynyt, eri aikoihin jopa, Kontulan ostarilla asioilla, mutta en ole törmännyt siellä valtaväestöstä  poikkeaviin ihmisiin. Joskus 80-luvulla asuinkin siellä muutaman vuoden.

Mikä ihmeen tarve on provoilla aina samankaltaisilla aloituksilla?

Vierailija
8/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontula on mainettaan parempi. Terveisin kuukauden Kontulassa asunut ja Tampereelta sinne muuttanut.

M21

Vierailija
9/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäyräbaari on nasta mesta. Ruiskuja riittää kaikille halukkaille.

Vierailija
10/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:20"]

Olen usein käynyt, eri aikoihin jopa, Kontulan ostarilla asioilla, mutta en ole törmännyt siellä valtaväestöstä  poikkeaviin ihmisiin. Joskus 80-luvulla asuinkin siellä muutaman vuoden.

[/quote]

Minä olen asunut Kontulassa 2 vuotta ja kyllä Kontulan ostoskeskuksella on paljon valtaväestöstä poikkeavia ihmisiä. Juoppoja, narkomaaneja jne. Päivittäin näkyy vartijoita, poliisikin on usein paikalla, harva se päivä joku juoppo on maassa makaamassa. Harvassa paikassa näkyy näin paljon elämän lieveilmiöitä.

Vierailija
11/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus tosiaan vaikuttaa provolta, niin onhan se todettava, että Kontulan ostari on ehkä Helsingin kammottavin kolkka. 

Räkälää räkälän vieressä ja niiden välissä ulosheitettyjä elämän laitapuolenkulkijoita örisemässä, kuseksimassa, oksentamassa ja jopa housut kintuissa paskantamassa (nähty tämäkin)

Mutta jos tekee ostoksensa muualla ja asuu etäällä ostarista, niin sitten lähestytään jo aivan tavanomaista lähiötä. On täällä omistusasuntoja ja rauhallisia paikkoja kyllä. Eli ostari leimaa koko alueen. 

Vierailija
12/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:13"]Terve tuloa
[/quote]

Minä toivottaa tervetulo myös! :-) minä tulla äske suomi ja tykkä paljo :-) ehkä sinä minu nainen ;-) tule baari ostari nii tavata minut ;-) u know...

Vierailija
13/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:19"]Haluutko ykköseen vai kakkoseen? T:Gutale
[/quote]

Molempiin yhtäaikaa.

Vierailija
14/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:18"]Mistä olet ap lähtöisin?
[/quote]

Kitteeltä oon lähtösin :-)

Vierailija
15/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:03"]

Mäyräbaari on nasta mesta. Ruiskuja riittää kaikille halukkaille.

[/quote]

Hyvä juttu, toivottavasti puhtaita, ehkäisee hcv:n leviämistä.

Vierailija
16/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:19"]Haluutko ykköseen vai kakkoseen? T:Gutale
[/quote]

Molempiin yhtäaikaa.
[/quote]
Jes! Mulla olla kaveri! Sina saada ullatus!
T. Gutale

Vierailija
17/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontula - uimahalli täynnä mummoja vesijuoksemassa aamusta iltaan

kontula - kaikki puhuu narkkareista mutta 25v aikana yhtään selkeästi narkkaria ei ole tullut kadulla vastaan, juoppoja sitäkin enemmän

kontula - paljon vierastyöläisiä, esim. venäläisiä ja virolaisia

kontula - ostarilla yli 20 pubia + ruokapaikkaa, tälle suomen viranomainen ei kuulemma voi mitään vaikka joka ainoaan muuhun yksityiskohtaan ravintolanpidossa voikin puuttua ja herkästi puuttuukin

kontula - metrolla pääsee onneksi nopeasti pois

kontula - kaikki korttelit ei ole täysin toivottomia asuinpaikkoja

Vierailija
18/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellumäen metroaseman hulluja kannattaa varoa.

Vierailija
19/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Siellä mitään ihmeellistä ole. Paljon vanhoja ihmisiä ja perheitä sekä ainakin yksi kansanedustaja. Joka ostarilla pyörii sekakäyttäjäjengi, ne oppii tunnistamaan nopeasti kun ovat vakionaamoja. Siel on muuten hyvä divari! Ja Helmi.

Vierailija
20/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:20"]

[/quote]

Minä olen asunut Kontulassa 2 vuotta ja kyllä Kontulan ostoskeskuksella on paljon valtaväestöstä poikkeavia ihmisiä. Juoppoja, narkomaaneja jne. Päivittäin näkyy vartijoita, poliisikin on usein paikalla, harva se päivä joku juoppo on maassa makaamassa. Harvassa paikassa näkyy näin paljon elämän lieveilmiöitä.
[/quote]
Harvassa paikassa kuten abaut jokaisella helsingin ostarilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan