Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylistetyt ja palkitut elokuvat ja tv-sarjat joita et voi sietää?

Nötkötti
19.03.2022 |

Nyt en muista Oscar-palkitun leffan nimeä, se sijoittuu jonnekin Yhdysvaltoihin, jossa karhu hyökkää yhden henkilön kimppuun ja raatelee hänet lähes hengiltä ja mies haudattiin ja siitä huolimatta mies selviää hengissä ja lähtee kostoretkelle niitä kohtaan, jotka hylkäsivät hänet.

-Onhan elokuvassa kauniita maisemia, mutta mitään muuta ei sitten olekaan. Elokuvan juoni oli täysin ennalta arvattavissa, eikä näyttelijät vakuuttaneet yhtään.
Monet ovat kehuneet ja sanoivat että leffa on todella Oskarinsa ansainnut, mutta minä olen täydellisesti erimieltä.

+Hienot erikoistehosteet.
-Kaikki muut Avatar leffassa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No makuja on monia. Mä tykkäsin noista kummastakin elokuvasta. Mutta esim. Tarantinon leffoja en voi sietää.

Vierailija
2/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citizen Kane

Fight Club

Matrix

Memento

Frendit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

How I met your mother! 

Vierailija
4/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

W il l Hu n ting. Nii n silmiinpistävästi käsikirj oittaja hip laa siinä omaa  e g o aan. Jeah, mä oon toi n e ro, jota kukaan ei tajunnut..

Tossa elokuvassa on muuten epämukava va n ha  ho  x o kertoilee elämänviisauksia nuorelle h o x o lle -virekin. Eipä v ss iin vihjailevaa, kun tämä nu ori nero istuu nojatuolissa ha aru kset le vä l lä än ja toisessa pu nti ssa on jokin ihmeellinen valkoinen roiske. Ka ma lan m aut onta, ja toi nuori mies ner ona ja käsik irj oittajan omakuvana -k e la on aina niin vai va an nu ttavaa kats ottavaa.

Vierailija
5/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Frendit.

Vierailija
6/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

W il l Hu n ting. Nii n silmiinpistävästi käsikirj oittaja hip laa siinä omaa  e g o aan. Jeah, mä oon toi n e ro, jota kukaan ei tajunnut..

Tossa elokuvassa on muuten epämukava va n ha  ho  x o kertoilee elämänviisauksia nuorelle h o x o lle -virekin. Eipä v ss iin vihjailevaa, kun tämä nu ori nero istuu nojatuolissa ha aru kset le vä l lä än ja toisessa pu nti ssa on jokin ihmeellinen valkoinen roiske. Ka ma lan m aut onta, ja toi nuori mies ner ona ja käsik irj oittajan omakuvana -k e la on aina niin vai va an nu ttavaa kats ottavaa.

Ja jos ihmettelette tekstin epäselvyyttä, niin jouduin kerta toisensa jälkeen sen suu rin haaviin ja päätin  laittaa x:iä ja pätkiä tekstiä niin kauan, että pääsen läpi. Vieläkään en tiedä, mikä sana aiheutti sen, että "viestisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen" -noottia pukkasi aina vaan :D

Vierailija
7/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o kattonu ainuttakaan elokuvaa tai sarjaa 20 vuoteen. Mulla on parempaakin tekemistä

Vierailija
8/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinfeld

Vierailija
9/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta

Game of thrones

Star wars

Star trek

Yms vastaavat.

Olen yrittänyt useasti katsoa, ei vaan ota eteen että mikä noissa on katsomisen arvoista?

Sinänsä varmasti hienosti tehtyjä ison budjetin rainoja, mutta sisältö ei avaudu..

Tv sarjoista

Frendit

Seinfeld

Vierailija
10/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanic

Harry Potter

Vierailija
11/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost. Alkoi hyvin mutta meni nopeasti ihan vammaiseksi ja jätin kesken. Onneksi, kuulin sit kavereilta kuinka typerä sarjan loppuratkaisu on.

Vierailija
12/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter

Vierailija
13/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En o kattonu ainuttakaan elokuvaa tai sarjaa 20 vuoteen. Mulla on parempaakin tekemistä

Kuulostatkin niin paljon paremmalta ihmiseltä kuin me kaikki typerät leffantuijottajat. 

Vierailija
14/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentäiskö tällä: ? 

Vierailija
15/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puisevat tosielämän henkilöihin perustuvat leffat. Kuka haluaa katsoa elokuvan Facebookista? Tai siitä Aviator-tyypistä?

Vierailija
16/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Titanic liitännäiset

Vierailija
17/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pari Almodovarin leffaa, jotka olen nähnyt oli lähinnä helvetin ärsyttäviä.

Ai niin, ja Grand Budapest Hotel tuntui leffalta, joka oli tarkoitettu ehkä jollekin 70-vuotiaalle mummolle eikä puolta nuoremmalle miehelle.

Vierailija
18/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ennen aamua (vaimikäseoli). Tekosyvällistä mukafilosofiapaskaa.

Vierailija
19/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikinen "iso" Hollywood-leffa sekä kaikki suomalainen tai ruotsalainen leffa. Silkkaa roskaa.

Vierailija
20/26 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaiset poliisit 🤮 En tosin muista, ylistikö sitä kukaan mutta kaipa sitä arvostettiin, kun näytettiin telkkarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän