Tapasin eilen miehen ja nyt puhutaan jo vauvasta
Onkohan se mies joku sekopää?! Se haluaa vauvan?!? Vaikka on jo lapsia ennestään monta.
Kommentit (25)
Ei oo naimisissa vaan sinkku viikonloppu isä.
Ihan ku mun mies :) Meni kk ni olin raskaana. Ny 8v oltu yhdessä.
Siis joo... Onkohan sama mies. :D Tapasin kerran baarissa miehen (hän selvinpäin). Alkoi silloin jo puhumaan vauvoista!!! Minä nuori parikymppinen ja hän kolmissakymmenissä. Kyllä oli vähän liian aikaiset vauvapuheet. Hänellä taitaa olla ikäkriisi? Kiire perustamaan perhettä ja asettua aloilleen?
Tällä miehellä on jo viis lasta. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:31"]Siis joo... Onkohan sama mies. :D Tapasin kerran baarissa miehen (hän selvinpäin). Alkoi silloin jo puhumaan vauvoista!!! Minä nuori parikymppinen ja hän kolmissakymmenissä. Kyllä oli vähän liian aikaiset vauvapuheet. Hänellä taitaa olla ikäkriisi? Kiire perustamaan perhettä ja asettua aloilleen?
[/quote]
Ikäkriisiltä tai muulta yhtä hullulta kuullostaa! Juokse :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:32"]Tällä miehellä on jo viis lasta. Ap
[/quote]
Puhuu näemmä kaikille samat jutut...
Onko se laulaja ja sen nimi on Tauski?
Ehdit vielä karata, suosittelen lämpimästi.
:D ei oo tauski! Eikä asu Turussa :D
Jos se on Tauski, niin siinäpä vasta rehti suomalainen mies. Nappaa äkkiä ennen kuin joku toinen vie.
Öö, tartteeks tätä ees kysyä? Joo, on todellakin sekopää. Selvästi haluaa täyttää maan jälkeläisillään tai jotain muuta älytöntä. Juoksisin karkuun ennätysvauhtia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Anna kun arvaan, kaikilla eri äiti? Jotkut miehet puhuu mitä vaan että saavat naiset koukkuun. Aluksi ollaan puheissa niin lapsirakkaita ja perhekeskeisiä että, mutta kun arki alkaa ja pitäisi kantaa vastuuta, niin häippästään kuvioista jonkun kiinnostavamman hameenhelman perään... Näitä on nähty!
Niin missäpäin nää vauva vonkaajat asuu?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:32"]
[/quote]kuvittelee olevansa joku rotuyksilö jonka on levitettävä siementään mahdollisimman laajalle. Äkkiä karkuun, ei tuosta MIESTÄ tule. Todnäk ei huolehdi entisistäkään lapsistaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:30"]
Tee sille lapsi
[/quote]
tai kaksi
Oikein!