Ahdistaa kirjotukset
Erityisesti enkku, kemia ja matikka :(
Aina ollut niissä ongelmia ja nytki oon iha tippunu.
Lyhyt matikka on arvoton nykypäivänä ja jos enkku ja kemiaki menee perseellee niin en koskaa pääse lääkikseen tai edes yliopistoon.
Vituttaa, kun olen näin huono.
Kommentit (6)
Siis olen vasta lukion aloittanut, ei vielä hätää ole. Ongelma on vain se että stressaan jo nyt näistä. Kaikki viä odottaa, että tulee hyvät paperit pitkillä fysiikoilla ja matikoilla, joita sitte juhlissa voidaa esitellä...
Hirveät paineet jo nyt ja kun -99 syntyneet ovat koekaniineja; joudumme tekemään ekana kaikki kirjotukset koneella. Itse haluaisin paperille, jotta jäsentäminen olisi helpompaa.
Yliopistoon pääset pelkällä kokeellakin sisään, älä hätäile! :-) Teet parhaasi vain.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:09"]Yliopistoon pääset pelkällä kokeellakin sisään, älä hätäile! :-) Teet parhaasi vain.
[/quote]
Lääkikseen vaaditaan pitkä matikka, kemia, pitkä fysiikka ja biologia olisi hyvä olla ja eikä myöskään terveystieto ole pahitteeksi :(
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:09"]Yliopistoon pääset pelkällä kokeellakin sisään, älä hätäile! :-) Teet parhaasi vain. [/quote] Lääkikseen vaaditaan pitkä matikka, kemia, pitkä fysiikka ja biologia olisi hyvä olla ja eikä myöskään terveystieto ole pahitteeksi :(
[/quote]Älä hae sinne lääkikseen jos se ahdistaa jo nyt noin paljon. Tai sitten vaan teet töitä ihan älyttömästi, ruikuttaminen ei oikein auta. :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:08"]Siis olen vasta lukion aloittanut, ei vielä hätää ole. Ongelma on vain se että stressaan jo nyt näistä. Kaikki viä odottaa, että tulee hyvät paperit pitkillä fysiikoilla ja matikoilla, joita sitte juhlissa voidaa esitellä...
Hirveät paineet jo nyt ja kun -99 syntyneet ovat koekaniineja; joudumme tekemään ekana kaikki kirjotukset koneella. Itse haluaisin paperille, jotta jäsentäminen olisi helpompaa.
[/quote]
Venytä opiskelujasi 3,5 - 4 vuoteen niin oppiminen on stressittömämpää. Jos oikeasti lääkikseen havittelet, niin sinulla tulee olemaan todella rankkoja jaksoja noilla aineilla jos kolmeen vuoteen käyt!
Kirjoitatko nuo kaikki nyt syksyllä? Paljonko olet lukenut?