Naislaulaja, jolla UPEA ääni?
Aloitan: e-typen Nana Hedin, kylmiä väreitä kun kuulen, niin upea on, kuunnelkaa Here I go again-biisi.
Kommentit (106)
Whitney houston & Arentha Franklin
Floor Jansen
Imogen Heap
Dido
Rihanna
Regina Spektor
Björk
Taas joku pelkästään radio suomipoppia kuunteleva käy alapeukuttamassa jokaisen laulajan josta ei ole koskaan kuullut. Maailmaan luulisi mahtuvan useampikin upeaääninen naislaulaja, monessakin musiikkilajissa. Itse en esim. jaksa kuunnella jotain Celine Dionia mutta voin tunnustaa että on sillä upea ääni.
Jenni Vartiaisen ääni siinä Rauhassa konsertissa oli yllättävän kaunis livenä. Ei mitään huokailua tai läähätystä vaan aika puhtaasti soi kyllä. Ainakin siinä ohjelmassa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:54"] Itse en esim. jaksa kuunnella jotain Celine Dionia mutta voin tunnustaa että on sillä upea ääni.
[/quote]
Osaa kyllä laulaa mutta se ääni on ihan hirvee.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:08"]
Janna Hurmerinta Upea ääni ja kroppa , suoraan jatkoon :)
[/quote]
Tämän naisen hirvittävä nenähonotus kuuluu tuonne "kamalin ääni" osioon.
[/quote]
Nimenomaan. Niin kovin kireää, vaivalloista ja livenä epävireistä "laulamista".
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:54"] Itse en esim. jaksa kuunnella jotain Celine Dionia mutta voin tunnustaa että on sillä upea ääni.
[/quote]
Osaa kyllä laulaa mutta se ääni on ihan hirvee.
[/quote]
Toinen on sitten nää puristit joille mikään ei riitä. Paitsi se oma suosikki joka laulaa puhtaasti sinikäyrää ja joka on levyttänyt stereoiden testilevyn.
Paula Vesala ansaitsee myös tulla mainituksi. :) Tulkitsee myös loistavasti ilman krumeluureja.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:08"]
Janna Hurmerinta Upea ääni ja kroppa , suoraan jatkoon :)
[/quote]
Tämän naisen hirvittävä nenähonotus kuuluu tuonne "kamalin ääni" osioon.