Miten eroon itsensä muihin vertaamisesta?
Tämä tuhoaa minut ja tekee hulluksi ja on aiheuttanut jo mittavia taloudellisia menetyksiä kun olen yrittänyt tavoitella sitä mitä muilla. Mietin koko ajan että onkohan tuollakin vähintään tuplat enemmän rahaa kuin minulla. Minulla ei ole kuin 48.000e, surkea esitys! N38
Kommentit (6)
Koska oot sinä, et kukaan muu, niin muihin vertaileminen on tyhmää ja ei kerro susta mitään. Jos haliat verrata, vertaa siihen mitä oot ollu ja tavoittele sitä mitä haluat olla. Näin pystyt kehittymään paremmin
Katsopa nämä, viisi osaa noita videoita, mutta jos et kaikkia jaksa katsoa niin ainakin tämä ensimmäinen.
Erittäin viisaita sanoja Yrjö Kalliselta. Kyseinen kaveri sai neljä kuolemantuomiotakin, mutta yhtään ei laitettu täytäntöön. Sisällissodan aikaan puhui ensimmäisestä itsensä pois kun oli jo rivissä ammuttavana, mutta puheen jälkeen sekä teloitettavat että teloittajat itkivät ja valkoisten komentaja käski Kallisen pois rivistä.
Ole itsevarma ja kehitä itseäsi. Ole tyytyväinen kuka olet ja opettele näkemään itsessäsi hyvänä, ei sun tarvi olla samanlainen kun muut tai kaikkien ihmisten massaa. Oo oma ittes. Tee omia juttuja ja pukeudu kuten haluat. Luo oma elämäs. Älä vertaile ittees ja oo tyytymätön mitä sul ei oo vaan oo tyytyväinen ja kiitollinen mitä sulla on.
Kuulostaa sille, ettet tiedä mitä itse haluat. Älä mieti mitä muilla on, vaan mieti mitä itse ihan oikeasti haluat,mikä tuo mielenrauhan. Sehän se on tärkeintä elämässä.
Tämä oli ehkä provo. Mutta jos ei ollut niin sanottakoon että voit olla ihan tyytyväinen noihin säästöihisi. Nykyihmiset tajuaa usein aika vanhalla iällä säästämisen tärkeyden. Ja monet ovat läpi elämänsä niin tyhmiä että törsäävät kaiken mitä tulee, vaikka olisi isokin palkka. Jatka samaan malliin niin mukava loppuelämä edessä.
Meinasin kirjoittaa että iän mukana viisaus kasvaa, mutta olet kyllä jo aika vanha.