Kuunteleeko kukaan muu enää Pelle Miljoonaa?
Itsellä nämä ajat kai iskivät jonkin Pelle-kauden. Onneksi löytyy levyjä ja mies on viikonlopun mökillä. Nyt kuuntelen rauhassa kaikki levyt läpi.
T. Lähes kuusikymppinen lohtua, viisautta ja kauneutta hakemassa
Kommentit (21)
Huuda tyttö tää maa sun on se päästä päähän ajetaan mä tahdon nähdä kaiken ja jokaista rakastaa
Vierailija kirjoitti:
Huuda tyttö tää maa sun on se päästä päähän ajetaan mä tahdon nähdä kaiken ja jokaista rakastaa
No, voihan Popedakin piristää.
Älkää tyyppi aina samat vaatteet hattunaamari tylsä mutta kuunneltiin joskus moottori tie laulua kuten sen sungvistin Mikan moottoripyörä laulua missä on huumoria. Yrmeä tosikko voisi vähän löysätä.
Kristityt on aina ollut vainottuja Jeesuksen tähden. Kuoleman jälkeen se selviää sitten oliko ✝️✝️✝️✝️♥️♥️totuus.
Ja rintamerkkisi ovat jo ruostuneet
äänilevysi puhkikuluneet
Hakaneulat ja ketjut katkenneet
Ja rahat jonkun taskuun kadonneet
Juokse villi lapsi
Juokse kauemmaksi
Siellä kasvat vahvemmaksi
Ja vapaammaksi
Juokse henkesi edestä
Ota toivon kipinä mukaan
Laula ystäväni
Kanssani laulu
Joka korviin kantaa
Valtameren pauhun
Sävelin maalaa
Yllemme tähtitaivaan,
Silkkisen tuulen ja kuutamolaivan
En o ikinä voinu sietää koko tyyppiä.yök.
Olin itse enempi Eppu Normaalin kannalla. Moottoritie on kuuma on kylläkin hieno kipale.
Golgatan risti sovittaa kirjoitti:
Kristityt on aina ollut vainottuja Jeesuksen tähden. Kuoleman jälkeen se selviää sitten oliko ✝️✝️✝️✝️♥️♥️totuus.
Samaa mieltä. Kuuntelen kristillistä punkia, mutta Pelleäkin toisinaan. Moottoritie on kuuma oma suosikki. 👍
Vierailija kirjoitti:
Olin itse enempi Eppu Normaalin kannalla. Moottoritie on kuuma on kylläkin hieno kipale.
Molemmat menee.
Moottoritien sointukulku on muuten Genesiksen biisistä Dancing with the moolit knight.
Silloin tällöin vielä. Levyt on tallessa.
No, eihän sitä kukaan muu enää kuuntele. Nykyisin me kaikki muut kuunnellaan Robinia ja Vesalaa.
Toki kuuntelen usein ja muistelen nuoruutta.
Mulle kolahti Sinä. ..jotain tuli sun ja elämän väliin..
Vierailija kirjoitti:
Mulle kolahti Sinä. ..jotain tuli sun ja elämän väliin..
Miksi annoit käydä niin?
Sinä ja koko Radio Kebab on myös suosikkini.
Ystäväni ootko tajunnut lainkaan, oomme saaneet elää rauhan aikaa.
Tietysti. Rakkaudesta elämään on albumi josta erityisesti pidän.
Pelle voisi saada rauhan Nobel-palkinnon, mutta sitä ei tajuta antaa vieläkään kaiken jälkeen vaikka Pelle on tehnyt laajan työn rauhan ja rakkauden laulujen eteen. Kymmeniä levyjä.
Moottoritie ja hyvää yötä maailma on niitä biisejä, jotka vievät 80-luvun puoliväliin, omiin teinivuosiin, valoisiin kesäöihin jolloin valvottiin ja kuunneltiin näitä.
Nyt niissä ei ole enää samaa fiilistä kuin silloin, nyt on nostalgian sävyttämä haikeus.
Suosittelen kyllä.