Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun suomalaiset tarvitsisivat nyt tukea hallitukselta kaikista eniten

Vierailija
19.03.2022 |

Niin meille kerrotaan että vyön nyörejä pitää kiristää ja lisää veronkorotuksija on luvassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos joku hallituksesta ehtisi käydä pitämässä sinua kädestä.

Vierailija
2/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muinaiset faaraot tiesivät, että seitsemää lihavaa vuotta seuraa seitsemän laihaa vuotta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, AP:lla ei ole sitä ongelmaa, kun operaatio "etenee suunnitelman mukaan".

Vierailija
4/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä juon nyt kahvia

Vierailija
5/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo muinaiset faaraot tiesivät, että seitsemää lihavaa vuotta seuraa seitsemän laihaa vuotta...

Ei tässä ole muuta ollutkaan kuin laihoja vuosia. Leikattu jatkuvasti eläkkeistäkin, kun oli niin maan talous kriisissä 2015 vuonnakin. Ja sitä ennen on ollut joka vuosi kriisissä ja pitänyt kiristää ihan niin pitkään kuin minä muistan.

Vierailija
6/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan holodorm yllättäisi onnellisen hallinnon alamaisia

.

Vierailija
7/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin taas pieneni veroprosentti, ei olis tarvinnut.

Vierailija
8/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

syökää silakkaa kirjoitti:

minä juon nyt kahvia

Minä muistan tuon sanonnan erittäin hyvin.

Sen lausui kokoomuksen pääministeri Harri Holkeri aikoinaan, kun toimittajat ahdistelevat häntä kiihkeästi, jostakin hallituksen sanomisista ja päätöksistä.

Siitä tuo lausahdus jäänyt niin sanotuksi  Lentäväksi lauseeksi,  mikä tarkoittanee sitä, että älkää häiritkö minua just nyt tällä hetkellä.

Kun muutakaan sanomista siihen tilanteeseen ja hetkeen pääministeri Holkerilla ei ollut.

Vierailija
9/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole muuta ollutkaan kuin laihoja vuosia. Leikattu jatkuvasti eläkkeistäkin, kun oli niin maan talous kriisissä 2015 vuonnakin. Ja sitä ennen on ollut joka vuosi kriisissä ja pitänyt kiristää ihan niin pitkään kuin minä muistan.

Älä viitsi valehdella. Eläkkeet ovat nousseet joka vuosi.

Vierailija
10/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen jo niin kypsä tähän kaikkeen ikävään!

Vierailija
11/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan eletty kuin siat pellossa kulutusjuhlaa viettäen ainakin 20 vuotta, nyt on maksun aika.

Vierailija
12/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman talous oli kriisissä ja tosi pahassa kriisissä 2000-luvun lopussa, kun Usassa kaatui vaka varaisiakin pankkeja.    Ne olivat vuosia 2007, 2008 ja 2009.

Ei 2015 ollut Suomessa mitään suurta talouskriisiä sun ongelmaa.

Keskusta oli juuri voittanut keväällä vaalit, ja Sipilistä tuli pääministeri.

Ja Sipilä entisenä yritysjohtajan pisti työntekijät eli maksamaan etukäteen, mahdolliset huonommat ajat.

Lomia lyhennettiin, lomarahoista leikattiin, ja työaika piteni joka alalla 15 min, päivä.

Tuo työajan pidennys toteutettiin yrityksissä ja julkisella eri tavoin.

Ei noi Syyriasta sotaa pakoon  tulleet ihmiset, keikkakautteneet mitenkään Suomen taloutta.

Heidän kuluinsa maksettiin niistä kehitysapurahoista,  jotka kattavat myös tuollaiset asiat.

Kantsis lukee edes lähivuosien historiaa, ennenkuin louskuttaa leukojansa julkisesti.

Vierailija
13/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktat pöytään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole.  Eivät todellakaan ole, ikävä kyllä.

Eläkkeet ovat pahasti jäljessä siitä kehityksestä, mitä hinnat ovat nousseet ja mitä työssäkäyvät palkankorotuksia.

Eläkkeitä ei koske enää se indeksikorotus,  että jos palkat nousee ja hinnat nousevat, myös eläkkeitä korotettaiisiin edes  0.3- 05 %

Tuollahan ei ole merkitystä varakkaille ja niille joilla on ollut hyvä palkka.

Sillä eläke maksetaan aina palkan ja työssäolo vuosien perusteella.

Mutta se että eläkkeetä jäävät rankasti jälkeen yleisestä hintatason noususta, koskee tosi pahasti niitä,  jotka ovat tehneet työvuotensa matalapalkka-aloilla.

Aikoinaan heidän tuntipalkkansa oin jotain 7-8 euroa tunti, josta se eläke on kertynyt.

Siis vuosikymmeniä sitten, nehän ne just nyt eläkkeellä ovat.

Vierailija
14/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on tämä konMarinin hallitus sellanen.

Vierailija
15/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin taas pieneni veroprosentti, ei olis tarvinnut.

Niin mulkakin, vaikka tienaan enemmän kuin pitkään aikaan. Veroa menee 14,5 %, ei ole paljoa.

Vierailija
16/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktat pöytään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole.  Eivät todellakaan ole, ikävä kyllä.

Eläkkeet ovat pahasti jäljessä siitä kehityksestä, mitä hinnat ovat nousseet ja mitä työssäkäyvät palkankorotuksia.

Eläkkeitä ei koske enää se indeksikorotus,  että jos palkat nousee ja hinnat nousevat, myös eläkkeitä korotettaiisiin edes  0.3- 05 %

Tuollahan ei ole merkitystä varakkaille ja niille joilla on ollut hyvä palkka.

Sillä eläke maksetaan aina palkan ja työssäolo vuosien perusteella.

Mutta se että eläkkeetä jäävät rankasti jälkeen yleisestä hintatason noususta, koskee tosi pahasti niitä,  jotka ovat tehneet työvuotensa matalapalkka-aloilla.

Aikoinaan heidän tuntipalkkansa oin jotain 7-8 euroa tunti, josta se eläke on kertynyt.

Siis vuosikymmeniä sitten, nehän ne just nyt eläkkeellä ovat.

Ei ole palkka noussut sitten vuoden 2016. Se on se pätkävuokratyö, jossa palkka ei todellakaan ole noususuuntainen päinvastoin. Tämä on niin väärin ja lomiakaan et saa pitää, jos asiakas ei anna. Jos pidät keikkojen välissä lomaa, niin voi jäädä hyvä paikka saamatta ja ei ole kitään tietoa, milloin taas saat keikkaa.