Kun olette kertoneet toiselle tunteistanne
Niin miten hän on reagoinut tai mitä hän sanoi? Jatkuiko juttu suhteeseen vai kävikö huonommin?
Kommentit (11)
Vähän kiinni siitä, mistä tunteista on kyse. Kun kerroin vihaavani ja inhoavani, niin suhde päättyi siihen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:34"]Vähän kiinni siitä, mistä tunteista on kyse. Kun kerroin vihaavani ja inhoavani, niin suhde päättyi siihen.
[/quote]
Tarkoitin tässä ihastumista/tykästymistä/rakastumista :) olisin toki voinut vähän enemmän avata aloitukseen. Ap
Suuttui ja kielsi lähestymästä paitsi niissä asioissa, josta tunnetaan. Johtuen muistakin häneen liittymättömistä syistä, en ole viitsinyt vaivata missään asioissa. Hän ei välttämättä tiedä näitä muita syitä.
Kännipäissään sanoi tykkäävänsä. Häkellyin kun olemme varattuja, (pidän hänestä myös, mutten sitä hälle kertonut) käänsin asian vähän vitsiksi ja vaihdoin puheenaihetta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:19"]Suuttui ja kielsi lähestymästä paitsi niissä asioissa, josta tunnetaan. Johtuen muistakin häneen liittymättömistä syistä, en ole viitsinyt vaivata missään asioissa. Hän ei välttämättä tiedä näitä muita syitä.
[/quote]
Kamalaa että joku suuttuu... voi sitä ystävällisestikin sanoa että ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:19"]Suuttui ja kielsi lähestymästä paitsi niissä asioissa, josta tunnetaan. Johtuen muistakin häneen liittymättömistä syistä, en ole viitsinyt vaivata missään asioissa. Hän ei välttämättä tiedä näitä muita syitä.
[/quote]
Kamalaa että joku suuttuu... voi sitä ystävällisestikin sanoa että ei kiinnosta.
[/quote]
Niin varsinkin, kun hän varsin hyvin tiesi asian ja ei siltikään muuttanut omaa käytöstään. Pointtihan on se, että se miten toista kohtelee, on merkityksellisempää kuin mitä sanoo (jos siis nämä keskenään ristiriidassa).
Ne kerrat kun olen aloitteellisesti itse kertonut, niin reaktiot ovat aina olleet hyviä, ja jopa niissä tapauksissa kun toisella ei ole ollut vastata samalla mitalla takaisin, on vastine ollut vähintäänkin ihan kiltti ja mukava. Yhden ainoan kerran olen ns. sotkenut näppini paskaan, totaalinen virhearviointi aivan kaikin puolin ja ajanhukkaa alusta loppuun saakka, mutta onneksi siitä kuvottavuudesta on jo vuosia aikaa.
Sanoi, ettei tunne samoin.
En oikein tiedä, mitä me nyt ollaan.
Itse en ole saanut oikein mitään vastausta.
Eikö kukaan täältä ole kertonut tunteistaan toista kohtaan :D ? Ap