Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkonomilla 4500 €/kk - huhuhh

Vierailija
29.08.2015 |

Only persut pystyvät tähän...Putkosen vaimon palkka eritysavustajana.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? T.merkonomi

Vierailija
2/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Ennen merkonomin tutkinnolla pääsi aika pitkälle, tiedän mm. pankinjohtajan. Mutta tuosta hommasta kyllä aika ylihinnoteltu homma, nuo erityisavustajan työt pitäisi hoitaa työllistettävillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on vain ylioppilas ja tienaa parhaimmillaan 5000€/kk. Täytyy vain olla hyvä ;-)

Vierailija
4/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun jälkeen ei kunnon koulutusta - välillä jopa 3500€/kk :p

Vierailija
5/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tehtäviä erityisavustajalla on jos siitä noin paljon maksetaan? Luulin joskus että esim. Martti Hetemäki on joku suurenkin luokan asiantuntija kun siltä aina tärkeissä asioissa media kyseli, sitten valtiosihteeriksi valittiin taas joku entinen ministeri joka ei ymmärrä mistään mitään. Hienot nimikkeet ja palkka mutta tehtäviä hoitamassa täysin palikat ihmiset.

Vierailija
6/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt vihdoinkin ymmärtää, että nykyään ei enää välttämättä se yliopistokoulutus takaa automaattisesti isoja tuloja. Jos koulutuksellasi ei ole mitään tilausta oikeasti tuottavilla työmarkkinoilla, tyydyt sitten julkisen sektorin kapeaan leipään (tosin julkinen kehdannut olla ns palkkaveturi useamman vuoden, häpeäisivät!). 

Vierailija
7/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys, ei Suomessa ole korruptiota!

Vierailija
8/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan menee. Tuntuu epäreilulta mutta jotkun merkonomit tienaa sen 1200e ja toiset sitten saattaa päästä sinne 4000e.

Vierailija
9/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4000 ja olen merkonomi. Olen valmistunut ennenkuin tradenomeja keksittiin. Kyllä meistä moni on päässyt aika pitkälle. Minulla on työn ohessa hankittu lyhyt lisäkoulutus ja teen aika harvinaista työtä.

Vierailija
10/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on merkonomin koulutuksella liksa, josta käteen jää lähes 6000 euroa. Tosin ei Suomessa.

Vierailija
11/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa... itsellä maisterin tutkinto ja 2300 euroa kuukaudessa yksityisellä. No itsepähän alani valitsin ja tiesin, että palkkaus on huono.

Vierailija
12/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on yo metkonomi jja liksa n 7100€/kk, mulla sama koulutus mutta palkka vain puolet

Vierailija
13/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksemme tj on merkonomi ja palkka reilu 200 000 t vuodessa...

Vierailija
14/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla peruskoulu ainoa käyty koulu ja vuositulot 60 000 - 300 000e....että ei se koulujen käyminen tai käymättömyys välttämättä tuloihin vaikuta. Kaikki on kiinni siitä mitä itse haluaa

Vierailija
15/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:42"]

Only persut pystyvät tähän...Putkosen vaimon palkka eritysavustajana.

[/quote]

Miten tämä liittyy persuihin? Avustajan palkka tulee palkkataulukosta ja samojen perusteiden mukaan kaikkien puolueiden avustajille.

Vierailija
16/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa varsinkin on tämä huutava vääryys ja väärä ajattelumalli, että jos on joskus jaksanut muutaman vuoden viettää koulunpenkillä, niin siitä pitäisi sitten saada isoa liksaa hamaan loppuun saakka. Tällainen perverssi ajattelumalli estää tehokkaasti sen, että kaltaiseni itseoppineet nerot eivät pääse helposti etenemään, koska aina löytyy joku maisteri joka alkaa kitisemään kuinka hänellä on niin ja niin hieno koulutus. OSAAMISESTA voi ja pitää maksaa, ei oppiarvosta. Uskokaa jo.

Vierailija
17/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:33"]Suomessa varsinkin on tämä huutava vääryys ja väärä ajattelumalli, että jos on joskus jaksanut muutaman vuoden viettää koulunpenkillä, niin siitä pitäisi sitten saada isoa liksaa hamaan loppuun saakka. Tällainen perverssi ajattelumalli estää tehokkaasti sen, että kaltaiseni itseoppineet nerot eivät pääse helposti etenemään, koska aina löytyy joku maisteri joka alkaa kitisemään kuinka hänellä on niin ja niin hieno koulutus. OSAAMISESTA voi ja pitää maksaa, ei oppiarvosta. Uskokaa jo.

[/quote]

aamen. mikään ei ärsytä kuin humanisti, joka vaatii isompaa liksaa sen yliopiston käymisen takia. Osaamista ei toki löydy mihinkään suuntaan

Vierailija
18/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän on kommentoitava, että ennen merkonomi oli opistotason tutkinto. Vastaava on nykyään tradenomi.

Ja olihan sonerallakin merkonomi tj:nä vuosituhannen alussa

Vierailija
19/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä palstalla joku väitti ettei teknikkopuolisoni voi tehdä samoja hommia kuin DI:t. Kyllä voi ja tekee, eikä ole ainoa tietämäni. Toki hänen alallaan yleisempää kuin jollain muulla alalla. Itse olen insinööri, mutta kyllä puolisollani on enemmän kykyä loogiseen ajatteluun ja hän auttoi jopa minua fysiikan tehtävissä joskus, kun jäin junnaamaan paikoilleni tai en millään saanut järkevää vastausta. Muissa aineissa en apua tarvinnut, joten siitä en osaa sanoa ja ala kuitenkin eri. 

Vierailija
20/32 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maisteri (kröhöm) ja rehellisesti sanottuna niistä opinnoista ei ole ollut mitään hyötyä työssäni (paitsi se, että on se tutkintopaperi, joka on helpottanut työhaastatteluun pääsyä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan