Otatteko joskus ressukoita leluiksi / maksumiehiksi?
Tarkoitan tälläisiä huonon itsetunnon omaavia ressukoita, jotka "huomion kipeinä" suostuvat kaikkeen. Ressukka miehet maksavat kaiken ja ressukka naiset taas muuten tekee mitä vain...
Kommentit (9)
en. vituttaa olla tollasten mössöjen seurassa edes.
En, harrastuksiini ei kuulu ihmisten hyväksikäyttö.
En maksumiehiksi, mutta olen antanut sellaisten ressukoiden roikkua liepeissä. Se ei ole oikein, enkä tee enää sellaista. Jostain syystä vedän puoleeni nysveröitä, joille riittää, kun hymyilee välillä ja sanoo ystävällisen sanan.
En ole mikään Tuksu. Haloo! Mitä täällä tapahtuu?!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:31"]
En ole mikään Tuksu. Haloo! Mitä täällä tapahtuu?!
[/quote]Eikö Tuksu ole itse se ressukka?
Pariin kertaan olen baarista napannut tollasen eukon. Viikon kaks sellaista jaksaa (periaatteessa kivaa seksihurjastelua) mutta sen jälkeen noi alkaa kuvitteleen liikoja ja muuttuu rasittaviksi.
En. Haloo sentään, käyn ihan itse töissä ja pystyn maksamaan oman elämäni.
Noin muuten olen sitä mieltä että kaikissa suhteissa tapahtuu vaihtoa ja molemmat osapuolet hyötyvät suhteesta. En siis välttämättä näe tuollaistakaan suhdetta ongelmallisena ("ressukka" saa haluamaansa huomiota ja miellyttävän seuralaisen, nainen kaipaamaansa taloudellista turvaa), kyllähän monet avioliitotkin perustuvat tähän, etenkin ne joita keski-ikäiset suomalaiset miehet solmivat paljon nuorempien esim. thaimaalaisten naisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:39"]En. Haloo sentään, käyn ihan itse töissä ja pystyn maksamaan oman elämäni.
[/quote]
En ole vielä törmännyt naiseen, joka ei huolisi timantteja mieheltä (vaikka olisi kuinka töissä).
Kannattaa katsoa myytinmurtajien tämä jakso:
Lompakon paksuun on naisten mielestä kaikkein seksikläintä!
Totta kai! Nyt kun sait tämän vastauksen, voitkin mennä kirjoittamaan siitä blogikirjoituksen. Että näin se on, kun kerran AV:llakin niin sanottiin!