Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tasan viikko laskettuun aikaan!

Vierailija
29.08.2015 |

Eikä mitään merkkejä että vauva olis tulossa ulos, lukuunottamatta kivuttomia mahan kovettumisia. Tosi turhauttavaa, haluaisin pienen jo syliin! Kuinka kauan muilla on mennyt, jos tässä vaiheessa ei ole ollut vielä mitään merkkejä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla ainakaan mitään merkkejä kummosemmin ollu VIIKKOA ennen laskettua aikaa.. Venaile vaan rauhassa :)

Vierailija
2/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vissiin yrittää keksiä päiviin mahdollisimman paljon tekemistä että ei pyörisi tämä asia vaan mielessä ja aika kuluisi nopeammin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoidu niin, että voi mennä se kolme viikkoakin.

Vierailija
4/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään ennakkomerkkejä synnytyksestä. Molemmilla kerroilla alkoi vesien menolla, tai ekalla kerralla se synnytys ei edes varsinaisesti alkanut siitä.

Vierailija
5/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi päivä ennen synnytystä kovat kivut ja lapsi tuli 2 viikkoa etuajassa....

Vierailija
6/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:18"]Asennoidu niin, että voi mennä se kolme viikkoakin.
[/quote]

Voi kun olisikin helppoa asennoitua noin. Miksi ihmisen pitää olla näin malttamaton..

ap

Vierailija
7/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:14"]

Täytyy vissiin yrittää keksiä päiviin mahdollisimman paljon tekemistä että ei pyörisi tämä asia vaan mielessä ja aika kuluisi nopeammin. Ap

[/quote]

Tai sitten keskityt stressin ja menon ja meningin sijaan rentoutumaan. Se vauva todennäköisesti lähtee tulemaan kun olet hyvin levännyt ja kroppa hyvässä voimissa valmiina synnyttämään. 

Vierailija
8/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:18"]Asennoidu niin, että voi mennä se kolme viikkoakin. [/quote] Voi kun olisikin helppoa asennoitua noin. Miksi ihmisen pitää olla näin malttamaton.. ap

[/quote]

Viimeiset viikot raskaudesta ovat tosi vaikeat. Mä menin semmoiseen omaan kuplaani, en jaksanut puhua ihmisten kanssa tai tehdä mitään järkevää.

Vierailija
9/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo kasin neuvo on ihan hyvä! Rentoutuminen ja lepääminen kannattaa, toki kannattaa käydä vähän kävelemässäkin välillä.

9

Vierailija
10/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettuajalla ei ole merkitystä oikeasti.vauva tulee vasta kun on valmis.relaa

Vierailija
11/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vauva tulee kun on valmis on kyllä täyttä tuubaa. Ovatko keskoset valmiita? Tai eikö yliaikaiset ole valmiita?

Vierailija
12/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika oli tasan viikko sitten, oireita synnytyksestä ollut jo kolme viikkoa. Kipeitä supistuksia öisin, limatulppa irronnut, vatsa sekaisin ja uusimpana vereslimaista vuotoa.. Että ei ne runsaat oireetkaan mitään lupaa.

Ensimmäinen synnytys käynnistyi aivan yllättäin vesien menolla rv38+, toinen varsin ripeästi limatulpan irtoamisen jälkeen voimakkailla ja säännöllisillä supistuksilla rv40+. Ja nyt tosiaan kolmatta synnytystä odottelen alkavaksi "hetkellä millä hyvänsä".

Vierailija
13/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna La ja eilen jo luulin, että tuli lähtö. Menin innoissani lenkille, että olisi vahvistunut, pyh, supistukset hävisi sinne!

Kiirettä ei minulla olisi, mutta maanantaina käynnistys, enkä halua sitä..

Vierailija
14/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, muistan ekassa raskaudessa kun rupesin odottamaan innoissani lähtöä rv 38. Meni viikko. Kaksi. Kolme. Neljä. Yliaikaistarkastuksessa käynnistettiin. Kun oli la mennyt tuli sellainen outo "tässäkö tää nyt oli, raskaus meni ohi eikä lapsi synnykään" -fiilis, vaikea selittää. Seuraavalla kerralla lapsi saapuikin säntillisesti maailmaan rv 40+2 (ja silloin ei kyllä etukäteen hirveästi varoittanut, oli kertarysähdys).

Vierailija
15/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syntyi 41+3 ja ensimmäiset tuntemukset tuli noin viisi päivää ennen syntymää. Sitä ennen ei ainuttakaan supistusta

Vierailija
16/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin laskettuna aikana poimimassa 5l mustikoita. Yöllä alko supistella epäsäännöllisesti, kuitenkin oli niin paljon tehoa, että ku menin seuraavana päivänä edeltä sovittuun kontrolliin, olinkin jo 5cm auki. Olisin joka tapauksessa joutunut käynnistykseen, mutta eipähän tarvinnu kypsyttelyjä kohdunsuulle..

Mutta esim. 4. lapsesta mulla supisteli 4vkoa... 38-42.. rv42 käynnistettiin.

Suosittelen siis keksimään tekemistä, mielellään sellaista, että saat ajatukset irti koko lasketusta ajasta

Vierailija
17/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy vissiin alkaa buukkaamaan kalenteria täyteen. Voi vitsi kun ei ainakaan menisi ihan sitä kahta viikkoa yliaikaiseksi.

Ap

Vierailija
18/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:07"]No täytyy vissiin alkaa buukkaamaan kalenteria täyteen. Voi vitsi kun ei ainakaan menisi ihan sitä kahta viikkoa yliaikaiseksi.

Ap
[/quote]
Tsemppiä ap. :) Toivotaan että pikkuinen antaisi kuulua itsestään pian! Niin tai näin, kolmen viikon sisällä sinulla tulee olemaan se kaikista rakkain sylissäsi. ♥ -15

Vierailija
19/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:07"]No täytyy vissiin alkaa buukkaamaan kalenteria täyteen. Voi vitsi kun ei ainakaan menisi ihan sitä kahta viikkoa yliaikaiseksi.

Ap
[/quote]
Tsemppiä ap. :) Toivotaan että pikkuinen antaisi kuulua itsestään pian! Niin tai näin, kolmen viikon sisällä sinulla tulee olemaan se kaikista rakkain sylissäsi. ♥ -15
[/quote]

Kiitos paljon! :) tuli vaan mieleen että kuinkahan usein on perinnöllistä millä viikoilla vauvat syntyy? Itse olen syntynyt viikoilla 41+1 ja kaksi nuorempaa sisarustani muutaman päivän ennen laskettua aikaa.

Ap

Vierailija
20/21 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosta kun ootin, la oli 1.7. ja kesäkuun alussa neuvolassa täti sanoi että on laskeutunut, aukikin ja että kohta syntyy. No minähän ootin ja ootin ja lopulta jo itkin aamut kun olin vieläkin kotona, lapsi syntyi lopulta 20.7. Kolmosta ja nelosta odottaessa varauduin jo siihen RV 42:ään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi