Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ploms, loiskis, pläts, prööööt"! - Suora lainaus Laasasen kirjoitelmasta

Vierailija
29.08.2015 |

Tälläisestä paskastako täällä oikeasti vauhkotaan? En ollut lukenut aikaisemmin Henryn tekstejä ja ajattelin vain katsoa minkälainen tyyppi on kyseessä kun hän herättää täällä niin kuumia tunteita.
Luettuani tekstin tunsin valtavaa myötähäpeää ja ihmettelen jos joku ottaa tuon vielä tosissaan.

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/176600-kavisitko-kakalla-unisex-vessassa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti paskaa toi suoltaa

Vierailija
2/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sitä oikeesti ota tosissaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahuumorihan on pikkupoikien suosiossa maailman sivu. ;-) Itse en enää avaa Laasasen blogia, koska en halua antaa hänelle klikkauksia ihan periaatteesta. Itse hän ilmeisesti sitä tänne usein linkkaakin - ja kommentoi sitten herkkähipiäisesti ketjussa. ;-)

Vierailija
4/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta on kuitenkin että luette silti ihan joka ikisen Laasasen kirjoituksen, vaikka väität ettet muka ole lukenut aiemmin.

Vierailija
5/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen tabernaakkelikuoro ei taaskaan kommentoi sanallakaan itse kirjoitusta, vaan keskittyy ainoastaan haukkumaan tekstin kirjoittajaa (joka taas kerran on aivan oikeassa) 

Vierailija
6/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut on oikeassa. Sukupuolivähemmistöjä on laskentatavasta riippuen 2-5% väestöstä. En tarkoita seksuaalivähemmistöjä, jos jollekin on epäselvää. Espoon nuorisovaltuusto on aloitteessaan painottanut, että unisex-vessojen on oltava yksittäisiä huoneita. Ei koppeja! Meillä oli näin lukiossa 2000-luvun alussa (naiset- ja miehet-kyltit oli poistettu). Oli kaikille helpompaa. Isot vessat oli sitten erikseen, unisex erillisiä luukkuja.

Vierailija
7/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:02"]

Av-mammojen tabernaakkelikuoro ei taaskaan kommentoi sanallakaan itse kirjoitusta, vaan keskittyy ainoastaan haukkumaan tekstin kirjoittajaa (joka taas kerran on aivan oikeassa) 

[/quote]

Mä luin sen, ja miten sitä voi oikein kommentoida? Joku henkilö ajattelee, että naiset eivät voi käydä kakalla vessassa, jota myös miehet käyttävät - mitä siihen voi sanoa? Hän nyt on jostain syystä tullut tuollaiseen johtopäätökseen. Hänellä on muitakin kummallisia ajatuksia. Ei tuo kyllä minussa oikein keskustelunhalua herätä, lähinnä ihmetystä siitä, miksi jonkun mielenkiinto askaroi tuollaisten asioiden parissa.

Vierailija
8/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:02"]Av-mammojen tabernaakkelikuoro ei taaskaan kommentoi sanallakaan itse kirjoitusta, vaan keskittyy ainoastaan haukkumaan tekstin kirjoittajaa (joka taas kerran on aivan oikeassa) 
[/quote]

Sori. Vahinkoyläpeukku. Tarkoitus alapeukuttaa.

Vierailija
9/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:00"]Huvittavinta on kuitenkin että luette silti ihan joka ikisen Laasasen kirjoituksen, vaikka väität ettet muka ole lukenut aiemmin.
[/quote]

En minä ainakaan avaa, ihan periaatteesta.

Vierailija
10/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienolla naisella on ujo kakka. Feministi paskantaa bussissa housuun.

Vierailija
11/11 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli unisex-vessa jo 2000-luvun alussa yläasteella. Yksi huone ja toisella seinällä kopit pojille ja toisella tytöille. Tosin kopit olivat ihan oikeita pieniä vessoja seinineen eikä pelkkiä sermejä.