Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntija Ylellä: Putin saattaa käyttää kemiallisia tai biologisia aseita ilman ennakkovaroitusta

Vierailija
19.03.2022 |

Asiantuntija Ylellä: Putin saattaa käyttää kemiallisia tai biologisia aseita ilman ennakkovaroitusta https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/19d37ce7-243d-4400-919c-a70ed29f7579

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa aloittaa kolmannen maailmansodan.

Mitään hävittäväähän hänellä ei enää ole. Parissa viikossa tuhosi kaiken, mitä Venäjä on ikinä saavuttanutkaan.

Vierailija
2/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti käyttääkin, ei osaa hävitä kunniallisesti. Saaŧanan rotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Käyttääkö vain sota-alueilla, vai kiinnosteleeko muutkin kohdat maapallolla.

Vierailija
4/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikku Pu linia! Kikuli enää toimi.

Vierailija
5/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin tavoitteena on aiheuttaa mahdollisimman paljon kärsimystä ihmiskunnalle, joten en yllättyisi.

Vierailija
6/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaisia tarttis käyttää, kun saa länsimaat polvilleen mm. lannoitepulan ja energiapulan avulla. Myös vehnää poistuu markkinoilta valtavasti, sillä venäjä ja ukraina hyvin suuria tuottajia.

Vierailija
7/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa aloittaa kolmannen maailmansodan.

Mitään hävittäväähän hänellä ei enää ole. Parissa viikossa tuhosi kaiken, mitä Venäjä on ikinä saavuttanutkaan.

Ei NATO mitään uskalla tehdä vaikka Putte käyttäisikin kemiallisia aseita Ukrainassa. Korkeintaan pitävät pressitilaisuuksia jossa luokittelevat Puttea sotarikolliseksi ja vähän lissää pakotteita Venäjälle vaan.

Vierailija
8/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kiva kaveri se putte on. Ja täällä Suomessakin on silti suomalaisia, jotka puten toimintaa kannattaa. 

Vierailija
9/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija Ylellä

Lopetin lukemisen tähän

Vierailija
10/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Käyttääkö vain sota-alueilla, vai kiinnosteleeko muutkin kohdat maapallolla.

Käyttää missä käyttää. Koko maailma siitä silti kärsii. 

Vierailija
11/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pikku Pu linia! Kikuli enää toimi.

Tuskin asia kikuliin liittyy. Mutta luulen, että ennemmin haluaa luoda laajemman, jäädytetyn konfliktin. Pommittaa peruspaukuilla siviilejä vielä vuoden, eikä häntä kiinnosta omat henkilötappiot yhtään.

Vierailija
12/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro, Latvia ja Liettua osoittaa vahvaa rohkeutta Venäjää vastaan. Olen suorastaan ylpeä näistä maista. He muistavat mikä Venäjä on. Suomi on jo unohtanut. Olen pettynyt Suomen päättämättömyyteen, kumarteluun ja pyllistykseen.

Diplomatia, mitä se on, kun lapsia kuolee. Lapsia ja tulevia sukupolvia tulee suojella. Venäjälle lyödä luu kurkkuun. Olen vihainen, todella vihainen.

Vierailija
13/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä koska Biden lupasi Usan vastaavan jos näin tapahtuu.

Vierailija
14/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huomattu nyt, ettei sitä ihmishenkien menetys haittaa, ei edes omien, juu voipi tehdä mitä huvittaa, jos sattuu sille päälle eikä muuten pärjää ja syyttää tietty jenkkejä. Tässä odotellaan milloin ne ovat ydinaseet alkaa laulaa.Ja tälle ei voi kait kukaan mitään. Sitä odotellessa. Jos joku ei keksi sitä ennen miten pysäyttää

Vierailija
15/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että joku pian eliminoi puuttinin.

Vierailija
16/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotarikollinen vaikka voissa paistais.

Vierailija
17/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viro, Latvia ja Liettua osoittaa vahvaa rohkeutta Venäjää vastaan. Olen suorastaan ylpeä näistä maista. He muistavat mikä Venäjä on. Suomi on jo unohtanut. Olen pettynyt Suomen päättämättömyyteen, kumarteluun ja pyllistykseen.

Diplomatia, mitä se on, kun lapsia kuolee. Lapsia ja tulevia sukupolvia tulee suojella. Venäjälle lyödä luu kurkkuun. Olen vihainen, todella vihainen.

Suomi ei todellakaan ole unohtanut.

Me ollaan kohta 80 vuotta odotettu tämä tapahtuvaksi. Pyrittiin elämään rauhanomaisessa rinnakaiselossa ja se on kyllä toiminut, meille ei hyökätty.

Nyt tilanne on muuttunut ja keskustelu ja päätökset myös.

Vierailija
18/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-aikana riitti maski. Kohta kaikilla on joku kemiallinen suojapuku ja happi laatikossa valmiina.

Vierailija
19/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki venäläisille, että nyt on aika syöstä pappa vallasta jos ette halua kaikki kuolla.

Vierailija
20/38 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putte ei välitä edes oman kansansa kärsimyksestä, miksi välittäisi muistakaan.

Haluaa saada tuhoa aikaan, niin kauan kuin elää. Suurin haave tuolla sadistilla on päästä sotimaan ja jäädä historiaan kuten edeltäjänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan