Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi miesystäväni ei uskonut minua olleen kiusattu koulussa

Vierailija
19.03.2022 |

Olen muka liian menestynyt, koulutettu ja sosiaalinen.
Sehän johtui koulukiusaamisesta.

Minuahan kiusattiin ja syrjittiin lähes koko kouluaikani ennen yliopistoa. Vasta siellä pääsin omieni seuraan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minu vaimoni oli koulukiusattu ja erittäin arka. Kun kiinnitin häneen huomion, niin hän oli ihmeissää ja pelokas. Hän ei uskonut minuun yhtään. Vinguin deiteille ja todistelin hänelle hulluuteen asti, koska halusin hänet. Kun kuukausien jälkeen sain hänet ulos jne ja olin jo itekki itsestäni sitä mieltä, että taidan olla sairas yksilö, kun niin haluan. Mutta, kun halusin voittaa hänen epäilyt. Sain ulos ja järkkäsin maailman parhaat deitit. Deittien päätteksi sanoin ettei tarvi uudellee tavata jos et halua. Mutta sain silti. Hän oppi luottamaan minuun, että olen niinku alussa pokailin, niin luottaa minuun. Enkä ikinä petä luottamustani häneen. Paras vaimo ja nainen. Havottuneesta kasvoi voimakas äiti ja vaimo.

Onneksi löysi sinut, onneksi jaksoit olla sinnikäs ja kärsivällinen. 😊 Liian usein (etenkin nykyään?) näkee sitä, että jos ei toinen olekaan "täydellinen" heti ensitreffeillä tai lämpene saman tien, vaihdetaan toiseen.

Vierailija
22/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäpä ei olisi koulussa kiusattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika