Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Tutkijat saivat selville, millainen on ”maailman tylsin ihminen”

Vierailija
19.03.2022 |

"Maailman tylsin henkilö on ammatiltaan tiedonsyöttäjä, tykkää katsoa televisiota ja asuu pienemmässä kaupungissa."

Kertoo Tekniikan Maailma.

https://tekniikanmaailma.fi/tutkijat-saivat-selville-millainen-on-maail…

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuohon juttuun oli laitettu 5 tylsintä harrastusta. voisi olettaa että surin osa ihmisistä harrastaa noita juttuja.

Ei nyt varmaan kovin moni harrasta matematiikkaa tai eläinten tarkkailua. Musta on kyllä outoa että nukkuminen ja uskonto on listattu harrastuksiksi. Nukkuuko nukkumista harrastava sitten erityisen paljon oikein tarkoituksella vai miten? Itse en ainakaan "harrasta" nukkumista kun nukun vain tavalliset yöunet.

Ainakin jos teineiltä ja vanhemmilta bilettäjiltä kysytään, niin nukkuminen estää elämästä. Päiväunet on lähes kirosanan asemassa. Kun tuo nuoruuden jaksaminen vähenee, hiipii päiväunet ja aikaiset nukkumaan menot harrastukseksi.

Mitä matematiikkaan tulee, se on kaukana tylsästä kun vähän peruskoulua pidemmälle mennään. Päänsärkyä siitä kyllä saa helposti, esimerkkinä vaikka Hilbertin hotelli -paradoksi.

Vierailija
22/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko eläinten tarkkailuun myös kissavideot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktantarkastaja tai moderaattori siis

Vierailija
24/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedonsyöttäjä? Harvinaisen kökkö käännös. Ei sano mulle mitään.

Vierailija
25/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha.

Tein 14 vuotta sitten tiedonsyöttäjän töitä, oli todella puuduttavaa. Ei data analyytikka ole sama juttu. Nyt opiskelen, harrastan nukkumista, asun suht isossa kaupungissa ja pienessä asunnossa :D :D 

Eipä mulle niin kaueheasti tapahdukaan, tai tämä on ainakin ollut oma tavoite.

Vierailija
26/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha eli aika laajasti matematiikasta kiinnostuneet mun iskän puolen serkut on tylsiä ihmisiä ton artikkelin mukaan.:-D Tunnen itseni kyllä vähän tylsistyneeksi ja ulkopuoliseksi niiden juhlissa.

T: kieltenopiskelija Helsingin yliopistosta

Vierailija
27/27 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedonsyöttäjä tarkoittaa sitä, että on edullisempaa että äärettömän pienellä palkalla, itselläni oli 1200 e - 1400 e, katsot paperilta vaikka jonkun koodin GHt-DRT ja syötät sen oikeaan sarakkeeseen jossain ohjelmassa ja sitten uusi 46525 koodi tabulaattorilla uuteen sarakkeeseen. 

Olin silloin aika nuori, ja mun vanhempien mielestä tuo olisi ollut hyvä loppuelämän työpaikka !