Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Osakeomistajat auttakaa
19.03.2022 |
Tulin hieman yllättäen ja valmistautumatta osakesalkun omistajaksi. Tänään hoksasin, että arvo-osuustililleni on maksettu syksyllä ja nyt keväällä osinkoja ja yksi yleisöanti. Kyse ei ole isoista rahoista, n 500 € yhteensä. Mutta nuo olisi varmaankin pitänyt ilmoittaa verottajalle, tai ainakin syksyn osingot. Eikö vain?
Kommentit (2)
Pankista antaa tiedot suoraan verottajalle osingoista
Ja yleisöannista voit ostaa osakkeita jos haluat
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä verottaja ne jo tietää, ei tarvi ilmoittaa.