Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitaja ystäväni kanssa keskusteltiin pitkään vauvantekopuuhista

Vierailija
01.10.2006 |

ja hän mainitsi että liukuvoiteen käyttö saattaa heikentää siitiöiden kulkua. siis vaikka voide ei olisi siittiöitä tuhoavaa. Me on yritetty vauvaa 5 kk ja joka yhdynnässä käytetty liukuvoidetta. Limakalvot on muuten niin kuivina (on ollut esikoisen syntymästä lähtien).Nyt vaan mielessä pyörii että onko tuo liukuvoiteen käyttö mahdollisesti aiheuttanut sen etten oo tullut raskaaksi.

Perhesuunnittelun sivuillakin kävin ja sielläkin oli pieni maininta tuosta että liukuvoiteen käyttö voi heikentää raskaaksi tulon mahdollisuutta..

Minulle ihan uusi asia.

Onko kenelläkään muulla tästä mitään tietoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ilman liukkaria sulla menee limakalvot rikki niin ei sitä niinkään voi tehdä!

Vierailija
2/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuota samaa juttua oli PeSu:n sivuilla myös. Joo, ei me vielä olla kauaa yritetty mutta kun esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta, niin tää 5 kk tuntuu tosi pitkälle ajalle, vaikkei sitä olekaan.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. eka toisesta kierrosta, toista yritetty 2,5 vuotta

Vierailija
4/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni yrittti saada vuoden verran kakkosta alulle ja olivat käyttäneet liukuvoidetta aina. Kun lukivat tuoteselosteen kunnolla läpi, oli siellä teksti että saattaa tuhota siittiöitä. Vaihtoivat liukuvoiteen toiseen ja naps, kuukauden päästä oli vauva alulla, laskettu aika kukauden päästä.. että kyllä minä ainakin uskon tuohon teoriaan.

Vierailija
5/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kuitenkin noin kauan yrittäneet?

Minä hommasin tänään netistä ovistestejä jos se vaikka auttais asiaan... meillä kuitenkin tuota yrittämistä niin vähän vasta takana.

t. ap

Vierailija
6/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukuvoide esim aqualan l -perusvoiteeseeen

Vierailija
7/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että laitetaan vaan vanhasta tottumuksesta.

Saako tuota aqualania sitten laittaa? t.ap

Vierailija
8/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisesti, tosin erään toisen tutkimuksen yhteydessä on mieheltä sperma tutkittu ja oli kunnossa. Olemme vähän fatalisteja, tulee jos on tullakseen. Ymmärrän, että kaikille ei tällainen mentaliteetti sovi eikä kuulukaan sopia. Olen itse ainoa lapsi, joten tiedän, että sisarus olisi fantastinen juttu.

Itselläni kierto pelaa normaalisti, ovistestejä emme ole käyttäneet tai limoja roplanneet.

Onnea teille yritykseen; syitä on hyvin monia, mutta toivoa ei kannata menettää!

Vierailija:

jo kuitenkin noin kauan yrittäneet?

Minä hommasin tänään netistä ovistestejä jos se vaikka auttais asiaan... meillä kuitenkin tuota yrittämistä niin vähän vasta takana.

t. ap

Vierailija
9/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikös ap vois kokeilla vaikka Ceridal öljyä tai Weledan vastaavaa? Ei pitäis olla mitää haittatekijöitä. Aqualania en kyllä laittais.

Vierailija
10/10 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä iiiso purkki Erioilia. Käy kirjaimellisesti päästä varpaisiin, eikä purkkia tarvitse mitenkään ' piilotella' ;)

t. viidessä vuodessa kolme lasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi