Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa, kun keski-ikäiset naiset katsovat minua.

Vierailija
28.08.2015 |

Eivät tajua, että mä en ole heidän sarjassaan. Ällöttävää!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 22:00"]

Aloittaja on aina nuori? Älä keski-ikäisenä sorru samaan sitten kun oot kaljuuntunut ja möhömahainen. Voi tulla tänne aloitus kuinka ällö keski-ikäinen mies kattelee :-)))

[/quote]

Mä olen 42 vuotias.

AP

[/quote]

Mutta henkisesti korkeintaan teinin tasolla, ihan jo noista yhdyssanavirheistäkin päätellen. ;) Älä huoli - jos joku vähän katsookin, ei varmaan muutamaa minuuttia kauemmin kuuntele kun jo pakenee kauhuissaan paikalta. Ihan saat olla rauhassa heti kun avaat suusi, voin vakuuttaa.

[/quote]

No such luck! Ne on tarpeeksi epätoivosia kestääkseen mun yhdys sana virheitäni :-(

AP

[/quote]

Jos vientiä olisi mainostamassasi määrin, et kyllä notkuisi rutisemassa av:llä perjantai-iltana klo 22.50. KUKAAN vähääkään normaali mies ei notku täällä perjantai-iltana, vain me koliikkivauvojen mammat.

[/quote]

Tyttöystävä on jossain opiskelijabileissä. Tulee kyllä kohta tänne.

AP

[/quote]

"Mies" on 42 v ja sillä on TYTTÖystävä, joka käy opiskelijabileissä... Joo, ihan varmaan, unissas. 

Tunnusta vaan suoraan, että sulla ei oo muuta kontaktia naissukupuoleen kuin tää av. Ja täälläkään ei ikinä voi olla varma, josko sittenkin kommunikoi jonkun miestrollin kanssa. So sad. :(

[/quote]

Pahottelen, mutta totta puhun :-). 

[/quote]

No jos noin on, niin miksi pahoittelet? Onko tyttiksesi siiderivalas, katseleeko se siellä opiskelijabileissä timmejä opiskelijanuorukaisia vai mikä mättää?

[/quote]

Se on vaan sanonta, kun toinen joutuu pettymään. Eikä ole siiderivalas eikä edes ruma.

[/quote]

Täällä vaan edelleen päivystät? Taisi tyttis löytää nuorempaa ja timmimpää seuraa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi