Inhottaa, kun keski-ikäiset naiset katsovat minua.
Kommentit (41)
Johonkin se katse on luotava kun joku tulee vastaan, anteeks jos se ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:22"]
Johonkin se katse on luotava kun joku tulee vastaan, anteeks jos se ahdistaa.
[/quote]
Yleensä te katselette varpaankärkiänne, joten jatkakaa mieluummin tolla linjalla.
AP
Minä katselen kaikkia, miehiä, naisia, nuoria, vanhoja, laihoja, lihavia, rumia, kauniita, koiria, autoja, taloja, istutuksia.. Se, että katson sinua, ei tarkoita yhtään mitään. Sinä vaan osut näkökenttääni samoin kuin tuhannet muut ihmiset samana päivänä. Et ole millään tavalla erityinen.
Minäkin katselen kaikkia ja varsinkin jos on erityisen näköinen, iso nenä, iso perse miehellä, isot rinnat naisella jne. Ei tarkoita mitään seksuaalista.
Yli-ikäset hylkeet kuvittelee, että niillä olisi mahdollisuuksia. Niin noloa.
Minä voisin hyvin katsella ja ihailla kaunista ihmistä, eikä sillä kyllä minkään himon kanssa ole tekemistä enkä kuvittelisi mitään. Katsoa vaan ja ihmetellä että miten joku voikin olla kaunis tai komea. En oikein ymmärrä onko joillain kaikki ihailu sidoksissa johonkin seksuaaliseen, multa tosin taitaa muutenkin joku seksipalikka puuttua.
Oih sori sinä ori mut kyyläsin kyl kun sulla oli jäänyt tallin ovi auki ja veskipaperia oli kengässä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:52"]Onko aloittaja Robin? Vai Jonne Aaron?
[/quote]
Robinia alkanut ahdistaa
Keskii ikääset ihmiset byhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyy, on ne kauheit ja lässyn lässyn, hommatkaa elämä saatanan luuserit
Aloittaja on aina nuori? Älä keski-ikäisenä sorru samaan sitten kun oot kaljuuntunut ja möhömahainen. Voi tulla tänne aloitus kuinka ällö keski-ikäinen mies kattelee :-)))
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:40"]Yli-ikäset hylkeet kuvittelee, että niillä olisi mahdollisuuksia. Niin noloa.
[/quote]
Kaverini on kesätöissä toimistossa missä suurin osa naisia ja saa kuunnella näiden "härskejä vitsejä" kyllästymiseen asti.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 22:00"]
Aloittaja on aina nuori? Älä keski-ikäisenä sorru samaan sitten kun oot kaljuuntunut ja möhömahainen. Voi tulla tänne aloitus kuinka ällö keski-ikäinen mies kattelee :-)))
[/quote]
Mä olen 42 vuotias.
AP
Eikä keski-ikäiset ukot tajua, että mua ei kiinnosta niiden seura. Ällöttävää.