Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; kenen älyllisiä saavutuksia ihailet eniten?

Vierailija
28.08.2015 |

Itse ehkä Emil Krebsiä. Krebs hallitsi 68 kieltä ja oli tutustunut kymmeniin muihin. Hän osasi esim.kiinaa niin hyvin, että Kiinan viranomaiset kysyivät häneltä neuvoa kieleen liittyvissä kysymyksissä, vaikka mies itse oli saksalainen. https://en.wikipedia.org/wiki/Emil_Krebs

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Putkosen

Vierailija
2/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään tiettyä sankaria. Kuuntelen paljon kaikenlaisia keskustekuohjelmia, ja ihailen kaikkia niitä, jotka pystyvät kertomaan omasta alastaan yleistajuisesti, varsinkin, jos se on minulle kohtalaisen vierasta. Viimeksi tällainen olo tuli, kun kuuntelin Kalle Haatasen ranskalaista yhteiskuntateoriaa koskevaa ohjelmaa - vaikka siinä ei ehkä se yleistajuisuuskynnys ihan täysin ylittynyt. Vieras kuitenkin puhui asiastaan inspiroivasti, vaikka mulle jäikin aukkopaikkoja ennen kaikkea siksi, että taustatietoni aiheesta ovat niin köyhät. Ihailen myös laajaa yleissivistystä. A.W. Yrjänä on esimerkki laaja-alaisesti sivistyneestä henkilöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:05"]

Matti Putkosen

[/quote]

Putkonen on kyllä oikeasti ihminen, joka on jotenkin "inhimillisesti älykäs". Ei tyhmä persoona olleskaan, vaan ihminen, jonka kanssa kannattaisi päätyä autiolle saarelle.

Vierailija
4/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Hawking.

Vierailija
5/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Isaac Newton, matemaatikko Gauss ja Darwin tulee äkkiä mieleen. Joskus luin paljon Albert Einsteinin elämästä. Samoin aloin ihailemaan terapeuttiani jossain vaiheessa. Pidän häntä hyvin nerokkaana omalla tavallaan. Hyvin poikkeuksellinen ihminen.
Eniten ihailen kissani täysin harmonista ylimielisen tyytyväistä olotilaa. Pyrin itse samaan, mutta se on vaikeaa, eikä guruni puhu paljon.
-kissamies

Vierailija
6/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:05"]

Matti Putkosen

[/quote]

Putkonen on kyllä oikeasti ihminen, joka on jotenkin "inhimillisesti älykäs". Ei tyhmä persoona olleskaan, vaan ihminen, jonka kanssa kannattaisi päätyä autiolle saarelle.
[/quote]
Niin, jos haluaisi tulla raiskatuksi.

Vierailija
7/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö kanssani treffeille?
-kissamies
PS. Lupaan, etten antaisi kissani syödä hamstereitasi.

Vierailija
8/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:34"]Lähtisitkö kanssani treffeille?
-kissamies
PS. Lupaan, etten antaisi kissani syödä hamstereitasi.
[/quote]

Taisin saada rukkaset.
-kissamies

Vierailija
9/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:34"]

Lähtisitkö kanssani treffeille? -kissamies PS. Lupaan, etten antaisi kissani syödä hamstereitasi.

[/quote]Kiitos tarjouksesta, mutta ei ole tarvetta lähteä treffeille miehen kanssa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
10/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:34"]

Lähtisitkö kanssani treffeille? -kissamies PS. Lupaan, etten antaisi kissani syödä hamstereitasi.

[/quote]Kiitos tarjouksesta, mutta ei ole tarvetta lähteä treffeille miehen kanssa.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Mä olen hyvin kaunis mies. Olin joskus nainen.
Ymmärrän kyllä. Te monoseksuaalit olette sellaisia. Jännää väkeä.
-kissamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan