Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin hotellissa ja aamupalalla vanhempi pariskunta sanoi asuvansa parin sadan metrin päässä hotellista. Halusivat kuulemma vain lomailla.

Vierailija
19.03.2022 |

Eikö ole outoa? Siis minä ainakin katsoisin osoite tiedot enkä päästäisi tuollaisia edes sisällä. Hotellit on niitä varten jotka oikeasti tarvitsevat yösijaa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes maski päässä?

Vierailija
2/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavat asiakkaat käännytettäisiin ovelta ?

Voi ap, kun ei se bisnes sillä tavalla pyöri🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on nykyisin tosi tavallista. Mennään omaan kaupunkin hotelliin viikonlopuksi virkistäytymään. Olen kuullut monien harrastavan samaa.

Vierailija
4/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Hotellit on lomailua ja matkustamista varten. He ovat maksavia asiakkaita ja saavat siitä palvelua. Mikä tuossa on väärin.?

Vierailija
5/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että kannattavat paikkaa. Ja mitä se sinulle kuuluu mitä kukanenkin tekee ja miten lomailee?

Vierailija
6/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on mukavaa.

Itsekin menisin "lomalle", jos olisi hotelli lähellä.

Vierailija
7/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on TÄYSIN omituinen.

Vierailija
8/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staycation on muotia. Hotelli on jokaiselle, joka huoneesta haluaa maksaa, vaikka asuisi naapurissa.

Vierailija
9/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ekoteko. Miksi matkustaa kauas, jos voi nauttia lomasta ja saada vaihtelua lähelläkin.

Vierailija
10/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin viime viikolla yhden yön parin kilometrin päässä hotellissa kun kanta-asiakaspisteillä kerätystä ilmaisesta hotelliyöstä oli menossa viimeinen käyttöpäivä umpeen. Olipa kivaa piristystä arkeen kun tietty pääsi vielä hotelliaamiaiselle. 

Vierailija
11/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodittomien majat ovat hätätapauksia varten…

Vierailija
12/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun hotelleissa on asiakkaita. Ilmeisesti aika vajaalla käytöllä nyt ovat.

Vierailija
13/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen usein Helsingissä viikonloppuisin hotellista yötä, vaikka asun 20 km päässä. Mukava viettää vähän minilomaa

Vierailija
14/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin bukkaan joskus hotellin joka sijaitsee n 10km päähän kotoa, sinne mennään hengähtämään hetkeksi irti arjesta minilomalle viettämään iltaa ja syömään hyvä aamupala ilman vaivaa.

Vierailija
15/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat/ ravintolatkin ovat siis vain niille, joilla on OIKEASTI nälkä ?

Mitenköhän se todistettaisiin...

Vierailija
16/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne aamupalalle saa tulla kuka tahansa. Ne tosin on tyyriitä, kympistä ylöspäin.

Vierailija
17/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten (ennen tätä staycation-buumia) eräs jyväskyläläinen hotelli ei suostunut majoittamaan Jyväskylässä asuvia ihmisiä. Siitä oli juttua lehdessä. Mietin jo silloin, että aika huonoa bisnestä kieltäytyä myymästä maksaville asiakkaille.

Vierailija
18/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen ikäinen, että muistan, kun Suomessa oli vielä irtolaislaki ja sen seurauksena saman kaupungin asukas ei saanut majoittua paikalliseen hotelliin.

Myöhästyin illan viimeisestä paikallisbussista, kova talvipakkanen. Menin hotellista anelemaan yösijaa, selittäen tilanteeni. Sain lopulta johonkin siivouskomeroon/vaatehuoneeseen tehdyn yhden hengen huoneen, suolaisella hinnalla.

Vierailija
19/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan sallittua toki on, mutta toisaalta enpä kyllä itsekään haluaisi kotikaupungissani yöpyä hotellissa (tai siis maksaa siitä maltaita), mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
20/50 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä ap valitus sinne hotellille, jos sinua niiiin kovasti häiritsee/ harmittaa.

Kannattaa kuitenkin varautua, että sinut nauretaan pihalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi