Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia tulemaan toimeen ihmisen kanssa, jota ei voi sietää?

Vierailija
28.08.2015 |

Pakko olisi vaikka hammasta purren :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna niille ajatuksille valtaa. Ole tavanomaisen kohtelias, ei ole pakko puhua niitä näitä, vaan moikkaat ja puhut pakolliset. Neutraalilla suhtautumisella. Kun koko ajan ajattelet, ettet voi sietää, inhosi vain kasvaa. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta asiallinen voi olla kaikille. 

Vierailija
2/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 17:45"]

Älä anna niille ajatuksille valtaa. Ole tavanomaisen kohtelias, ei ole pakko puhua niitä näitä, vaan moikkaat ja puhut pakolliset. Neutraalilla suhtautumisella. Kun koko ajan ajattelet, ettet voi sietää, inhosi vain kasvaa. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta asiallinen voi olla kaikille. 

[/quote]

Siinähän se on kun juuri nuo negatiiviset ajatukset valtaa mielen. Illallakin "kuulen" hänen äänensä ennen kun menen nukkumaan ja ahdistaaaaa. PItäisi yrittää kasvaa aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla työkaveri. Mulla oli vähän samantapainen tilanne, mutta aloin sitten ajatella hänen hyviä puoliaan, joita niitäkin kuitenkin oli ja se helpotti paljon. Nimenomaan siinä, että hän teki työssä monia asioita hyvin. Sekä kun ajatukset alkoivat mennä hänen ärsyttäviin piirteisiin, otin ajatuksen kohteeksi ihan jonkun muun asian. Siitä vain pitää opetella pois, ettei ajattele työasioita vapaalla. Se vaatii paljon, mutta kyllä se onnistuu. 

Vierailija
4/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistumalla.

Vierailija
5/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain aikuistua ja tajuta ettei itsekkään ole mikään täydellinen. Kaikkien kanssa pitää tulla toimeen vaikka ei oltaisi kavereita keskenään. Se on aikuista käytöstä.

Vierailija
6/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus töissä vessassa ollessani matkin mielessäni sen lässyttävää ääntä ja sanomisia ja irvistelen. Sitten tulen vessasta pois suht. normaalin näköisenä.

Vierailija
7/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvamalla aikuiseksi. Miksi et voi sietää tuota ihmistä? Onko hän oikeasti jotenkin loukannut sinua anteeksiantamattomasti vai eikö vain henkilökemiat kohtaa? Monesti ihminen ei itsekään tiedosta, miksi inhoaa jotakuta. Monesti taustalla saattaa olla se, että kadehtii toisessa sellaisia piirteitä, mitä ei itseltä löydy. On tietysti olemassa oikeasti hankalia ihmisiä, mutta heitäkin kyllä oppii sietämään. Pyri ajattelemaan tyynen rauhallisesti ja johdonmukaisesti. Jos toinen on sinua kohtaan jotenkin epämiellyttävä, jätä se omaan arvoonsa. 

Vierailija
8/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli työpariksi eukko, jonka kanssa mieheni petti minua. Ei auttanut pomolle juttelu tms., pari viikkoa kärvistelin ja sitten otin loparit.

Vierailija
9/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Aasiassa on tapana haastaa sellainen ihminen kaksintaisteluun ja surmata se tai tulla itse surmatuksi. Yleensä paikkakunnalta muutto on realistisempi vaihtoehto.

Monesti näissä kiistoissa molemmat vahingoittuivat vakavasti.

Vierailija
10/10 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:02"]

Ei mitenkään. Aasiassa on tapana haastaa sellainen ihminen kaksintaisteluun ja surmata se tai tulla itse surmatuksi. Yleensä paikkakunnalta muutto on realistisempi vaihtoehto.

Monesti näissä kiistoissa molemmat vahingoittuivat vakavasti.

[/quote]

Nimenomaan se heikompi osapuoli joutuu muuttamaan pois tai sitten taistelu. Jos kyseessä on mies ja nainen niin nainen luonnollisesti saa häipyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi