Navasta tulee eritettä ja haisee!
Huomasin, että elämäni on nyt otsikon mukaista. Minulla on sellainen syvä napa, ja nyt olen kesän aikana huomannut, että se on aina kostea ja haju on paha!
Niin, tiedän, että minulla on iso massu suhteessa muuhun kroppaan, olen normaalipainon ylärajalla. (Olen muuten menossa rasvaimuun nyt syksyllä :).
Tuntuu, että pumpulipuikko ei auta, olen laittanut myös tulloa napaan, että se keräisi eritteen.
Miten te hoidatte napaanne, olen epätoivoinen!
Kommentit (6)
En ole koskaan kuullutkaan "vuotavasta navasta". Lääkäriin?
Ei mun napa mitään hoitoa tarvitse.
Täh, miten toi on mahdollista. Siis kerääntyykö sitä likaa sinne vai onko napasi yhteydessä johonkin lianeritinrakkulaan. Kiintoisaa.
Ei sen mitään pitäisi erittää. Kuivaatko napasi suihkun jälkeen? Sinne voi jäädä suihkun jäljiltä kosteutta tai sitten se on ihan hikeä jotka siellä muhivat ja tekevät pahan hajun. Pari kolme kertaa viikossa putsaat napasi desinfiointiaineella ja kuivaat suihkun jälkeen, haju loppuu. Ainakin itselläni toimi tämä konsti.
Se on tulehtunut. Mulla tulehtuu silloin tällöin, kun käytän korkeavyötäröisiä housuja. Suihkuttelen sinne vettä, kuivaan ja laitan basibactia. Paranee parissa päivässä.
Laita desinfiointi ainetta pumpulipuikkoon ja puhdista. Anna navalle happea, laske housuja ja nosta paitaa vaikkapa kotona.