Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vessassani aina välillä haisee?

Vierailija
19.03.2022 |

Olen pessyt suihkun lattiakaivon hajulukon useasti sekä käsienpesualtaan lattiakaivon hajulukon. Pyttyä huuhtelen eli vedän pytyn useamman kerran aina ulostamisen jälkeen ja muutenkin huvikseni aina vedän silloin tällöin. Silti vessa haisee välillä. Mikä siellä voi haista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemärit.

Vierailija
2/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viemärit.

Voiko asialle tehdä mitään? Olen jo tehnyt kaikkeni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajulukkoon jää jotain mätänemään.

Auttaisiko putkenavaajatökötti tai marttojen sivuilta luomu avaaja, mitä niitä nyt on...

Vierailija
4/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä talkkari paikalle, hajulukko on mennyt rikki.

Vierailija
5/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko asialle tehdä mitään? Olen jo tehnyt kaikkeni!

No ruokavaliolla voi vaikuttaa sonnan hajuun. 

Myös tulitikku hädän jälkeen voi auttaa.

Vierailija
6/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanvaihto ei toimi kunnolla, wc tilan pitää saada korvausilmaa jotta käryt lähtevät pois. Yleensä oven alareunassa on 10...15mm rako josta korvausilma pääsee wc puolelle.

Vierailija
7/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään odottamaan vastauksia, meillä sama tilanne. Haju ei ole päivittäin, mutta usean kerran viikossa kuitenkin.

Vierailija
8/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ulostanut pesukoneen taakse kännissä ja se käryää. Siirrä ja siivoa, homma hoidettu.

Vierailija
9/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naapuri valitti samaa ja putkimies sanoi että hajulukko on asennettu väärinpäin.

Vierailija
10/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsienpesualtaassa on reikä minne pitää välillä päästellä vettä käsisuihkulla tai se alkaa haisemaan. Putkimies sen neuvoi kun en aluksi tajunnut. kloritea olen tilkan lurauttanut silloin tällöin suihkuttamisen jälkeen. 

Vierailija
11/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vessassasi pesukone?

Sinne kertyy helposti mytiväää moskaa.

Vierailija
12/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee pesukoneen poistoputki lattiakaivoon.pä esukoneen tyhjennysvesi alkaa lattiakaivossa haista hyvin helposti, pitää kaataa sinne säännöllisesti puhdasta vettä.

Vierailija
13/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsienpesualtaassa on reikä minne pitää välillä päästellä vettä käsisuihkulla tai se alkaa haisemaan. Putkimies sen neuvoi kun en aluksi tajunnut. kloritea olen tilkan lurauttanut silloin tällöin suihkuttamisen jälkeen. 

Missä se reikä on? Käsienpesualtaasta menee suora putki ilman hajulukkoa lattiaan

Vierailija
14/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko milloin tyhjentänyt käsienpesualtaan hajulukon kuonasta? Toinen, mikä aiheuttaa hajua (tosin jatkuvampaa) on lattiaviemärin hajulukon sivureikä (en tiedä sen oikeaa nimitystä,jossa yleensä on tulppa. Se saattaa joskus rikkoontua ja päästää hajut läpi.

Vierailija
15/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on reikä altaan sivussa yläreunassa. Eikö sitä sitten muka kaikissa altaissa ole, en tiedä.  

Vierailija
16/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani haju lähti pois viemäristä, kun puhdistin pyykinpesukoneen astianpesukonetabletilla. Ilmeisesti se on hyvää tavaraa huuhtomaan putkia.

Tabletti tyhjään rumpuun, 60 astetta. Vaahtoaa paljon, mutta ei se sieltä koneesta ulos tursua.

Vierailija
17/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteus ja home

Vierailija
18/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on reikä altaan sivussa yläreunassa. Eikö sitä sitten muka kaikissa altaissa ole, en tiedä.  

Ylivuotoaukkoakon tarkoitat, siinä hanan alla yleensä.

Vierailija
19/19 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan katsonut, että onko pyykinpesukoneen poistoletkuun jäänyt tukosta? Erityisesti jos sulla on jatkopala siinä, niin ei välttämättä jaksa kuljettaa kaikkea viemäriin asti. Jatkopala auki ja katso mitä tulee ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi