Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään käytätte uuden tapailumiehen kanssa kortsuja?

Vierailija
19.03.2022 |

Kunnes lopetatte ehkäisyn kokonaan?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mua tympii sana "tapailumies". Kuvastaa tosin hyvin nykyajan mentaliteettia, ettei ketään oteta vakavasti vaikka naida rupsutetaan joka suunnalla. 

No mitä sitten? Antaa ihmisten elää miten haluavat elää. Onneksi enää ei tarvitse mennä sen ensimmäisen kanssa naimisiin. 

No sitä sitten, että "tapailumiehelle"antava nainen on h...ra. Se ei ole naiselle mitään epämääristä "tapailua"vaan seurustelua vakava parisuhde mielessä tai sitten ei mitään."Tapailu" kestää vain muutamat treffit ja sitten joko loppuu tai muuttuu seurusteluksi.

Höh, meidän tapailu on kestänyt 6 vuotta, ei ole loppunut eikä muuttunut seurusteluksi.

h...rahan sinä olet:) Ja muutenkin v...uttaa tuo nykyajan"tapailu" ei uskalleta reilusti seurustella ja sitoutua.

Vierailija
22/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä muuta ehkäisyä itse, joten "tapailumies" käyttää kortsua niin kauan kuin haluaa seksiä harrastaa/halutaan tehdä lapsi. On toiminut jokaisen kumppanin kanssa, viimeisimmän kanssa ollaan oltu yksissä jo viisi vuotta. Siinä hypoteettisessa tilanteessa, että haluaisin käyttää hormonaalista ehkäisyä, kortsu jätettäisiin pois kun on riittävä luottamus siihen, että ei harrasteta muiden kanssa seksiä ja ollaan molemmat käyty sukupuolitautitesteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytzy26 kirjoitti:

Aina vanteella.

tytzy taita olla h...ra:)

Vierailija
24/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on hyvä asia. Saa seksiä, mutta ei tarvise ns. sitoutua.

Vierailija
25/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu on hyvä asia. Saa seksiä, mutta ei tarvise ns. sitoutua.

Tapailumiesten kanssa käytän aina. Useinmiten miehet varustautuneet niillä.

Vierailija
26/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mua tympii sana "tapailumies". Kuvastaa tosin hyvin nykyajan mentaliteettia, ettei ketään oteta vakavasti vaikka naida rupsutetaan joka suunnalla. 

No mitä sitten? Antaa ihmisten elää miten haluavat elää. Onneksi enää ei tarvitse mennä sen ensimmäisen kanssa naimisiin. 

No sitä sitten, että "tapailumiehelle"antava nainen on h...ra. Se ei ole naiselle mitään epämääristä "tapailua"vaan seurustelua vakava parisuhde mielessä tai sitten ei mitään."Tapailu" kestää vain muutamat treffit ja sitten joko loppuu tai muuttuu seurusteluksi.

Höh, meidän tapailu on kestänyt 6 vuotta, ei ole loppunut eikä muuttunut seurusteluksi.

h...rahan sinä olet:) Ja muutenkin v...uttaa tuo nykyajan"tapailu" ei uskalleta reilusti seurustella ja sitoutua.

Ei siinä mistään uskalluksen puutteesta ole kyse. Ihan reilusti voi puhua ja sopia asioista mikä molemmille sopii.

Vierailija
27/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 30v menny ja mulla ollu aina tapailunainen, tai yleensä usiampi niinku nytki. Ja ei käytetä kumia, ja naiset tietää etten oo kenenkää kans ainut. Tuskin niistäkää kukaa mulle uskollinen. Testilappuja näytetää puolin ja toisi ja ainakimtähä asti ollu puhtaita

Vierailija
28/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta 30v menny ja mulla ollu aina tapailunainen, tai yleensä usiampi niinku nytki. Ja ei käytetä kumia, ja naiset tietää etten oo kenenkää kans ainut. Tuskin niistäkää kukaa mulle uskollinen. Testilappuja näytetää puolin ja toisi ja ainakimtähä asti ollu puhtaita

Aika omituinen mies kun ei ole kenellekään ukoksi kelvannut

Vierailija
29/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuinka pian aloitatte anaaliseksin, ensin kortsulla ja sitten ilman?

Vierailija
30/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kuinka pian aloitatte anaaliseksin, ensin kortsulla ja sitten ilman?

Miksi kysyt?

Vierailija
31/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika omituinen mies kun ei ole kenellekään ukoksi kelvannut

Tai en oo halunnu? Miks tyytyä yhteen ko maailma on täynnä naisia, halukkaita?

Vierailija
32/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän Iltalehti-tasoinen yhdyssana.

Mutta kyllä tapailussa jo ollaan suht tosissaan.

Vierailija
33/33 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tauteja ja luotettava, niin ei ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi