Onko sellainen parisuhde outo, jossa vietetään vapaa-aika
koko ajan yhdessä? Myös arkena käydään yhdessä lounailla. Yli 20 vuotta oltu yhdessä.
Kommentit (11)
Olen ollut 20+ vuotta vaimoni kanssa yhdessä eikå meillä ole yhtäkään yhteistä harrastusta. Sopii molemmille.
No aika symbioottiselta kuulostaa. Itse kaipaan omaa aikaa ja muita ihmissuhteita parisuhteen lisäksi.
Oudompaa on olla parisuhteessa viettämättä vapaa aikaa koskaan yhdessä
Ei yhtään outoa vaan ainutlaatuista. Meilläkin olemme paljolti vapaa-ajat yhdessä ja yhteiseloa yli 30v.
Entä sitten jos onkin _outo_ ? Mitä väliä? Vai pitäiskö tästä nyt etsiä jotain vaarallista ? Voihan olla että jompikumpi on sairaalloisen mustasukkainen. Kuka tietää
Me olemme samanlaisia kuin ap:)
26v yhdessä, siitä 10v etätöissä enemmän tai vähemmän, rakennettu yhdessä 3 taloa ja nyt rempataan yhtä ulkomailla. Kylki kyljessä.
Ja viihdytään tosi hyvin ihan kaksin
Olemme hyvin sosiaalisia luonteiltamme, tapaamme ystäviä ja perhettä usein, minä matkustan ystävieni kanssa joskus ja molemmilla on työmatkoja. On omat harrastukset
Ja silti vietämme todella paljon aikaa yhdessä.
Oudompaa on esim naapurissa missä isä näyttää elävän ihan omaa elämää ja äiti on 3 lapsen kanssa kotona. Isä syö yksin, hiihtää, laskettelee, pelaa sitä sun tätä (kaikki vehkeet huippulaatua) mutta aina lähtee yksin.
Vierailija kirjoitti:
No aika symbioottiselta kuulostaa. Itse kaipaan omaa aikaa ja muita ihmissuhteita parisuhteen lisäksi.
Eihän tuo sulje muita suhteita pois eikä tarvitse edes olla mustadukkaisuutta
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 20+ vuotta vaimoni kanssa yhdessä eikå meillä ole yhtäkään yhteistä harrastusta. Sopii molemmille.
Samoin meillä mutta lasken kodin ja puutarhan työt yhteiseksi harrastukseksi ja muut ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten jos onkin _outo_ ? Mitä väliä? Vai pitäiskö tästä nyt etsiä jotain vaarallista ? Voihan olla että jompikumpi on sairaalloisen mustasukkainen. Kuka tietää
Mustasukkaisuus suhteet tuskin kauaa kestää.
Olishan se aika ahdistavaa.