Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin siis oikeassa, vaikka mulle täällä naurettiin ja aloitukseni poistettiinkin

Vierailija
19.03.2022 |

Kysyin ja ihmettelin taannoin vilpittömästi, ilman provosointia, että oikeastiko ukrainaan tarvitaan meidän vanhoja vaatteitamme ja vilttejämme. Että eikö heillä ole niitä siellä itsellään tarpeeksi.

Mietin siinä myös, että jos tänne Suomeen tulisi sota, tarvitsisimmeko mekin muka vaateröykkiöitä ulkomailta.

Sain osakseni yli kymmenen kommenttia pilkkaa ja naurua ja kauhistelua kysymyksestäni. (ainoastaan YKSI ihminen kommentoi että kysymykseni on ihan fiksu).
Ja sitten avaukseni jo poistettiinkin.

Mutta olinkin ihan oikeassa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ukrainalaisten-hyvaksi-tehtyja-lahj…

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tunnista kuvaamaasi auttajatätiä näistä uutisista. On vain katkoja tiedonkulussa. Ylen uutisessa kerrotaan "sitten menemme shoppailemaan SPR:n Konttiin, että ihmiset saavat itse valita oikeankokoisia ja -näköisiä vaatteita" ja se kai on ollut käytäntö ennenkin vastaavissa tilanteissa. Mielestäni vas taanottokeskuksen tilat näyttävät olevan kyseenalaisessa kunnossa ja tilannetta yritetään selitellä parhain päin, mutta se on jo eri asiaa.

Voihan asian tuollakin tavalla ilmaista.

Tuntematon sotilas:

"Hietanen: - Ei jumalaut! Mää en millä lakkaa ihmettelemäst millai mies pitä kaiki romun takanas. Kui helvetin taval sitä voi oikke rakasta rätei ja lumpui."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme