Pitäisikö lopettaa suhde
Mulla on ollut 2,5 vuotta tietynlainen salainen suhde tahollaan naimisissa olevaan mieheen. Emme asu aivan lähellä, joten tapaamiset ovat rajoittuneet yksittäisiin harvoihin kertoihin. Välillämme on kemiaa, arvostamme samanlaisia asioita, huumorintajumme kohtaavat, olemme myös eräänlaisia ystäviä, jotka tsemppaavat toisiaan arjessa.
Emme ole eroamassa liitoistamme, eikä tämä ole johtamassa mihinkään. Emme ole sopineet mitään. Olen, ikävä kyllä, ihastunut tähän mieheen. En ole kertonut sitä hänelle.
En tiedä kuinka kauan tätä voi jatkaa. En selitä syitä, mitkä ovat johtaneet tällaiseen suhteeseen. Toisina päivinä ajattelen, että elämme vain kerran, toisina päivinä koen syyllisyyttä. Tiedän, että pakenen todellisuutta ja minun pitäisi tehdä isoja muutoksia elämässäni. Mutta olen vain riippuvainen tästä.
Näin, ei mulla muuta.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:38"]Niin, mietin vain sitä että olisiko rehellisempää paljastaa tunteensa. Vai pilaisiko se jännitteen. Ja ajaisinko pois tämän ihmisen paljastamalla korttini. Ja voisiko se auttaa mua eteenpäin elämässä? Ehkä päättämään tämän ja katsomaan mitä oikeasti mun pitää tehdä tässä reaalimaailmassa. Vai jatkanko tätä kevyttä fantasiaa. Ap
[/quote] eli haluat pilata 2 perhettä. Miks Ain näitä huo*ia pitää löytyä?! Kunnioittaisit edes sitä toista perhettä, mut ei kun ne omat himot!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:28"]
Mulla on ollut 2,5 vuotta tietynlainen salainen suhde tahollaan naimisissa olevaan mieheen. Emme asu aivan lähellä, joten tapaamiset ovat rajoittuneet yksittäisiin harvoihin kertoihin. Välillämme on kemiaa, arvostamme samanlaisia asioita, huumorintajumme kohtaavat, olemme myös eräänlaisia ystäviä, jotka tsemppaavat toisiaan arjessa. Emme ole eroamassa liitoistamme, eikä tämä ole johtamassa mihinkään. Emme ole sopineet mitään. Olen, ikävä kyllä, ihastunut tähän mieheen. En ole kertonut sitä hänelle. En tiedä kuinka kauan tätä voi jatkaa. En selitä syitä, mitkä ovat johtaneet tällaiseen suhteeseen. Toisina päivinä ajattelen, että elämme vain kerran, toisina päivinä koen syyllisyyttä. Tiedän, että pakenen todellisuutta ja minun pitäisi tehdä isoja muutoksia elämässäni. Mutta olen vain riippuvainen tästä. Näin, ei mulla muuta.
[/quote]
Pelaatte Unoa ja syötte vaahtokarkkeja?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:38"]Niin, mietin vain sitä että olisiko rehellisempää paljastaa tunteensa. Vai pilaisiko se jännitteen. Ja ajaisinko pois tämän ihmisen paljastamalla korttini. Ja voisiko se auttaa mua eteenpäin elämässä? Ehkä päättämään tämän ja katsomaan mitä oikeasti mun pitää tehdä tässä reaalimaailmassa. Vai jatkanko tätä kevyttä fantasiaa. Ap
[/quote] eli haluat pilata 2 perhettä. Miks Ain näitä huo*ia pitää löytyä?! Kunnioittaisit edes sitä toista perhettä, mut ei kun ne omat himot!
[/quote] Kaksi perhettä on jo pilalla jollain tavalla ja elää kulissielämää. Enkä ole suunnitellut mitään pilaamista vaan mietin, pitäisikö mennä pikkuhiljaa eteenpäin elämässä.
Kusipää ei tajua olevansa kusipää !
Yrität vielä jotenkin romantisoida pettämistä
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:38"]Niin, mietin vain sitä että olisiko rehellisempää paljastaa tunteensa. Vai pilaisiko se jännitteen. Ja ajaisinko pois tämän ihmisen paljastamalla korttini. Ja voisiko se auttaa mua eteenpäin elämässä? Ehkä päättämään tämän ja katsomaan mitä oikeasti mun pitää tehdä tässä reaalimaailmassa. Vai jatkanko tätä kevyttä fantasiaa. Ap
[/quote] Kaksi perhettä on jo pilalla jollain tavalla ja elää kulissielämää. Enkä ole suunnitellut mitään pilaamista vaan mietin, pitäisikö mennä pikkuhiljaa eteenpäin elämässä.
[/quote] paskat, sä et tiedä elääkö mies vaikka kuin onnellisesti ja sä haluat sotkea sitä kuviota niin paljon kun pystyt!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:28"]
Mulla on ollut 2,5 vuotta tietynlainen salainen suhde tahollaan naimisissa olevaan mieheen. Emme asu aivan lähellä, joten tapaamiset ovat rajoittuneet yksittäisiin harvoihin kertoihin. Välillämme on kemiaa, arvostamme samanlaisia asioita, huumorintajumme kohtaavat, olemme myös eräänlaisia ystäviä, jotka tsemppaavat toisiaan arjessa. Emme ole eroamassa liitoistamme, eikä tämä ole johtamassa mihinkään. Emme ole sopineet mitään. Olen, ikävä kyllä, ihastunut tähän mieheen. En ole kertonut sitä hänelle. En tiedä kuinka kauan tätä voi jatkaa. En selitä syitä, mitkä ovat johtaneet tällaiseen suhteeseen. Toisina päivinä ajattelen, että elämme vain kerran, toisina päivinä koen syyllisyyttä. Tiedän, että pakenen todellisuutta ja minun pitäisi tehdä isoja muutoksia elämässäni. Mutta olen vain riippuvainen tästä. Näin, ei mulla muuta.
[/quote]
Pelaatte Unoa ja syötte vaahtokarkkeja?
[/quote] No tää ei ole mikään sellainen intensiivinen pannaan kolmesti päivässä ruokiksella, autotallissa ja puskissa iltalenkillä, vaan eräänlaista ystävyyttä, johon kuuluu harvoin seksiä. Ei kuitenkaan mikään molemminpuolinen syvä tunnepohjainen suhde, jolla olisi jokin tulevaisuuden tavoite. Toki myönnän ihastuneeni, koskapa omassa suhteessani on tunnetyhjiö. Ei olla vakavasti puhuttu tunteista tämän miehen kanssa. Ja ystävyyssuhteen vuoksi en tahtoisi lopettaakaan tätä. Ap
Kokeile Ashley Madisonia. Taitaa olla akat siellä vähissä
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:38"]Niin, mietin vain sitä että olisiko rehellisempää paljastaa tunteensa. Vai pilaisiko se jännitteen. Ja ajaisinko pois tämän ihmisen paljastamalla korttini. Ja voisiko se auttaa mua eteenpäin elämässä? Ehkä päättämään tämän ja katsomaan mitä oikeasti mun pitää tehdä tässä reaalimaailmassa. Vai jatkanko tätä kevyttä fantasiaa. Ap
[/quote] paskat, sä et tiedä elääkö mies vaikka kuin onnellisesti ja sä haluat sotkea sitä kuviota niin paljon kun pystyt!
[/quote] Missä lukee, että haluan sotkea? Hän on aivan vapaaehtoisesti alkanut tähän "suhteeseen" kanssani. Mä tässä juuri mietin, että miten mennä elämässä eteenpäin. Voisihan olla hyvä kertoa ihastuksensa, niin mies tajuaisi ottaa etäisyyttä suojellakseen parisuhdettaan. En halua olla takiainen. Ap.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:28"] Mulla on ollut 2,5 vuotta tietynlainen salainen suhde tahollaan naimisissa olevaan mieheen. Emme asu aivan lähellä, joten tapaamiset ovat rajoittuneet yksittäisiin harvoihin kertoihin. Välillämme on kemiaa, arvostamme samanlaisia asioita, huumorintajumme kohtaavat, olemme myös eräänlaisia ystäviä, jotka tsemppaavat toisiaan arjessa. Emme ole eroamassa liitoistamme, eikä tämä ole johtamassa mihinkään. Emme ole sopineet mitään. Olen, ikävä kyllä, ihastunut tähän mieheen. En ole kertonut sitä hänelle. En tiedä kuinka kauan tätä voi jatkaa. En selitä syitä, mitkä ovat johtaneet tällaiseen suhteeseen. Toisina päivinä ajattelen, että elämme vain kerran, toisina päivinä koen syyllisyyttä. Tiedän, että pakenen todellisuutta ja minun pitäisi tehdä isoja muutoksia elämässäni. Mutta olen vain riippuvainen tästä. Näin, ei mulla muuta. [/quote] Pelaatte Unoa ja syötte vaahtokarkkeja? [/quote] No tää ei ole mikään sellainen intensiivinen pannaan kolmesti päivässä ruokiksella, autotallissa ja puskissa iltalenkillä, vaan eräänlaista ystävyyttä, johon kuuluu harvoin seksiä. Ei kuitenkaan mikään molemminpuolinen syvä tunnepohjainen suhde, jolla olisi jokin tulevaisuuden tavoite. Toki myönnän ihastuneeni, koskapa omassa suhteessani on tunnetyhjiö. Ei olla vakavasti puhuttu tunteista tämän miehen kanssa. Ja ystävyyssuhteen vuoksi en tahtoisi lopettaakaan tätä. Ap
[/quote]
siis avioliitto?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:28"] Mulla on ollut 2,5 vuotta tietynlainen salainen suhde tahollaan naimisissa olevaan mieheen. Emme asu aivan lähellä, joten tapaamiset ovat rajoittuneet yksittäisiin harvoihin kertoihin. Välillämme on kemiaa, arvostamme samanlaisia asioita, huumorintajumme kohtaavat, olemme myös eräänlaisia ystäviä, jotka tsemppaavat toisiaan arjessa. Emme ole eroamassa liitoistamme, eikä tämä ole johtamassa mihinkään. Emme ole sopineet mitään. Olen, ikävä kyllä, ihastunut tähän mieheen. En ole kertonut sitä hänelle. En tiedä kuinka kauan tätä voi jatkaa. En selitä syitä, mitkä ovat johtaneet tällaiseen suhteeseen. Toisina päivinä ajattelen, että elämme vain kerran, toisina päivinä koen syyllisyyttä. Tiedän, että pakenen todellisuutta ja minun pitäisi tehdä isoja muutoksia elämässäni. Mutta olen vain riippuvainen tästä. Näin, ei mulla muuta. [/quote] Pelaatte Unoa ja syötte vaahtokarkkeja? [/quote] No tää ei ole mikään sellainen intensiivinen pannaan kolmesti päivässä ruokiksella, autotallissa ja puskissa iltalenkillä, vaan eräänlaista ystävyyttä, johon kuuluu harvoin seksiä. Ei kuitenkaan mikään molemminpuolinen syvä tunnepohjainen suhde, jolla olisi jokin tulevaisuuden tavoite. Toki myönnän ihastuneeni, koskapa omassa suhteessani on tunnetyhjiö. Ei olla vakavasti puhuttu tunteista tämän miehen kanssa. Ja ystävyyssuhteen vuoksi en tahtoisi lopettaakaan tätä. Ap
[/quote]
siis avioliitto?
[/quote] Ok :D Ehkä järkevintä vaan ottaa asia puheeksi miehen kanssa. Tai jatkaa tätä kevyttä fantasiaa.. Ap
Niin, mietin vain sitä että olisiko rehellisempää paljastaa tunteensa. Vai pilaisiko se jännitteen. Ja ajaisinko pois tämän ihmisen paljastamalla korttini. Ja voisiko se auttaa mua eteenpäin elämässä? Ehkä päättämään tämän ja katsomaan mitä oikeasti mun pitää tehdä tässä reaalimaailmassa. Vai jatkanko tätä kevyttä fantasiaa. Ap