Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette netissä vapaa-ajalla? 🕹🎬💬

Vierailija
25.10.2024 |

Hei! Mietin, mitä kaikkea jengi tekee netissä silloin, kun on ylimääräistä aikaa. Heitän tähän pienen gallupin, mihin voisitte vastailla olisi kiva kuulla, mitä te muut puuhaatte! 😄

Ja hei, saa heittää vinkkejä, jos ootte löytäneet jotain erikoisempaa! Itse törmäsin vähän aikaa sitten yhteen sivustoon, vähän kuin striimaus, mutta aikuisempaan makuun. Ei olisi tullut muuten mieleen, mutta on ollut aika hauskaa! 😅

Mitä teette netissä vapaa-ajalla? 🕹️🎬💬

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa aloituksia 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
2/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa aloituksia 👴🏻👍🏻🥳

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvailen.

Vierailija
4/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastasin tuohon livestriimit. Löysin yhden sivuston jossa vähän aikuisempaan makuun. On ollut ihan hauskaa! www.alakerroaidille.fi, äläkä vaan kerro mun äidille minne euroja laitan.

Vierailija
5/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen tai etsin tietoa.

Vierailija
6/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajalla? suurin osa taitaa roikkua täälläkin työaikana syytämässä skeidaa,helppoja  nykyään nuo toimistotyöt.

Vierailija
7/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vastasin tuohon livestriimit. Löysin yhden sivuston jossa vähän aikuisempaan makuun. On ollut ihan hauskaa! www.alakerroaidille.fi, äläkä vaan kerro mun äidille minne euroja laitan.

On muuten koukuttavaa, just tulin yhden kundin kanssa yhtaikaa. 💦

Vierailija
8/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulon.

Vierailija
9/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt järjestän kirjanmerkkejä, poistan osan ja n. 100 000 omiin kansioihinsa oikeaan jörjestyksen, on ne nytkin, mutta osa on jo vanhentuneita

Vierailija
10/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kansalliskirjastoon digitoituja vanhoja sanomalehtiä, erityisesti Käkisalmen sanomia siltä ajalta kun pappani on ollut lapsi/nuori ja laitan siis hakusanaksi sen kylän missä asui Karjalassa, Käkisalmen sanomissa kun on juttua siis muidenkin paikkakuntien kuin Käkisalmen asioista. Ihan mahtavaa ajankuvaa. Ilmaiseksi kaikkien luettavissa.

Vierailija
11/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin yllätyin, miten hauskaa voi olla noissa liveissä, vaikka melkein ikinä ei tuu ketään suomalaisia vastaan, se on harmi. Siellä se oma ukko puurtaa töissä jotta mami saa katella namia päivisin.

Vierailija
12/18 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tulee katseltua juutubea, lueskeltua keskustelufoorumeita, joskus lueskelen informaatiota Wikipediasta tms. tiedonhakua, ja joskus pelikonsoleilla pelaillut, tosin nyt ei ole edes Xbox Live tilausta voimassa ja PS3:n online pelituki, ainakin peleille joita omistan, on jo lopetettu.

Vierailija
13/18 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä Simsiä miehen pleikkarilla, välillä liveseksiä, pitää tarkastaakin toi suomalainen sivu.

Vierailija
14/18 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vapaa-aikaa eli en mitään. 🥹

Vierailija
15/18 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo luotettava sivusto? Aika moni haiskahtaa huijaukselta.

Vierailija
16/18 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo luotettava sivusto? Aika moni haiskahtaa huijaukselta.

Oman kokemuksen mukaan on.

Vierailija
17/18 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitäkin, yleensä jotain joka kehittää omia taitoja/ osaamista. Välillä aivot narikkaan ja tänne naureskelemaan. 😂

Vierailija
18/18 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan tietenkin. Just nyt meni kulli kovaksi tosta linkin naisista, tässä mitään oikeita suhteita tarvi. exä tuli paljon kalliimmaksi viikossa kun noi tytyt vuodessakaan. hahhahahaaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi