Onkohan mussa jotain pahasti vialla?
Ihmiset tulevat ohitse vasemmalta ja oikealta, kun pyöräilen tai kävelen. Paino on noussut vuodessa 50 kg. Väsyttää. Nukahdan työpäivän jälkeen. Työn jälkeen kaikki muu jää telakalle. Vaikeaa nukkua öisin. Kuuma sää ahdistaa suunnattomasti ja päätä kumottaa sen seurauksena.
Olen kokeillut vetää pyörälenkkejä. Esimerkiksi 30 km kesti 3 tuntia sisältäen taukoja. Olen 30 vuotias.
Kommentit (9)
Hiljaa on hiipinyt tämä. Ravintotottumukset ovat heittäneet kyllä härän pyllyä.
On mulla aikaisemminkin ollut tällaisia kausia, mutta ei näin rajua. Sellaisia aktiivisia ja passiivisia jaksoja. Välillä himokuntoilua ja täyttä sohvaperunuutta. Jotenkin tottunut tähän. Pitää varmaan kokeilla vähentää ruokailua, vaikka ei tämä nyt mitään tajutonta olekaan. Hiilareita on uponnut paljon.
En usko että 50 kg vuodessa olis totta. Kerro nyt totuus. 5 kg ja world ending?
kuinka paljon on oikeesti MAHDOLLISTA saada painoa lisää vuodessa? 20? en tiedä...Onko ruokatottumuksiasi muuttunut paljon? kyllä kannattaisi tsekata se kilpirauhanen ja sokeri.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:08"]kuinka paljon on oikeesti MAHDOLLISTA saada painoa lisää vuodessa? 20? en tiedä...Onko ruokatottumuksiasi muuttunut paljon? kyllä kannattaisi tsekata se kilpirauhanen ja sokeri.
[/quote]
50 kg olis kilo viikossa. On kyllä niin nopeaa ettei se syömisistä tuu ilman selvää jatkuvaa mässäämistä.
Ihan normaalia av mammalle!