Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mussa jotain pahasti vialla?

Vierailija
27.08.2015 |

Ihmiset tulevat ohitse vasemmalta ja oikealta, kun pyöräilen tai kävelen. Paino on noussut vuodessa 50 kg. Väsyttää. Nukahdan työpäivän jälkeen. Työn jälkeen kaikki muu jää telakalle.  Vaikeaa nukkua öisin. Kuuma sää ahdistaa suunnattomasti ja päätä kumottaa sen seurauksena.

Olen kokeillut vetää pyörälenkkejä. Esimerkiksi 30 km kesti 3 tuntia sisältäen taukoja. Olen 30 vuotias.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia av mammalle!

Vierailija
2/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on jotain vialla jos paino nousee noin paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen tuplaa painonsa, on todellakin asiat huonosti!

Vierailija
4/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa on hiipinyt tämä. Ravintotottumukset ovat heittäneet kyllä härän pyllyä. 

On mulla aikaisemminkin ollut tällaisia kausia, mutta ei näin rajua. Sellaisia aktiivisia ja passiivisia jaksoja. Välillä himokuntoilua ja täyttä sohvaperunuutta. Jotenkin tottunut tähän. Pitää varmaan kokeilla vähentää ruokailua, vaikka ei tämä nyt mitään tajutonta olekaan. Hiilareita on uponnut paljon.

Vierailija
5/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se kilpirauhanen? Mahtaako toimia kunnolla?

Vierailija
6/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä perseenreikä?

Vierailija
7/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että 50 kg vuodessa olis totta. Kerro nyt totuus. 5 kg ja world ending?

Vierailija
8/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon on oikeesti MAHDOLLISTA saada painoa lisää vuodessa? 20? en tiedä...Onko ruokatottumuksiasi muuttunut paljon? kyllä kannattaisi tsekata se kilpirauhanen ja sokeri.

Vierailija
9/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:08"]kuinka paljon on oikeesti MAHDOLLISTA saada painoa lisää vuodessa? 20? en tiedä...Onko ruokatottumuksiasi muuttunut paljon? kyllä kannattaisi tsekata se kilpirauhanen ja sokeri.
[/quote]
50 kg olis kilo viikossa. On kyllä niin nopeaa ettei se syömisistä tuu ilman selvää jatkuvaa mässäämistä.