Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet suuttuu jos ne yrittää pokata, muttei

Vierailija
27.08.2015 |

tärppää. Lisäksi muuten oon aika huono tulkitsemaan millon isketään ja millon ei, jos ei suoraan sanota. Olen ite aika sellanen että tietyssä mielentilassa höpöttelen kyllä kaikille. Välillä ihmettelen miksi joku mies suuttuu mulle tai sanoo tylysti, jos heitän vaikka jotain kilttiä läppää. Vai suuttuuko ne siitä että juttelen muillekin? En tiiä. Voisko joku kertoa että ei kai kaikki puhuminen ole miehille jotain iskemistä esim baarissa tai muissa bileissä? Ja miksi suututaan heti jos ei saakkaan pill*a, ja vielä tiuskitaan päälle, ja sitten vieläpä niin että ehkei enää myöhemmin ees jutella mitään, olettaen että tuttava kyseessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kiinnosta sun jutut vaan sun pillu

Vierailija
2/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niistä vika on aina naisessa, ei koskaan itsessä.

Sen sijaan että naiselle suututaan, oikeampi reaktio olisi olla pettynyt ja miettiä miten voisi itse parantaa seuraavalla kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan suutu. En edes silloin, kun nainen alkaa vittuilemaan tai solvaamaan minua, kun julkesin hänen tasoista prinsessaa lähestyä. Tuollainen käytös kun kertoo vain naisesta itsestään, ei minusta.

Vierailija
4/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:33"]

En minä ainakaan suutu. En edes silloin, kun nainen alkaa vittuilemaan tai solvaamaan minua, kun julkesin hänen tasoista prinsessaa lähestyä. Tuollainen käytös kun kertoo vain naisesta itsestään, ei minusta.

[/quote]Niin mutta kun en minä tiiä, millon minua isketään ja millon jutellaan ja heitetään läppää muuten vaan. Aina ne aivan yhtäkkiä suuttuukin. Puhun vissiin liian kaverillisesti ja ns. jätkämäisesti niille kai. En itse koskaan tiiä millon isketään jollei oikein kunnolla roikuta hihassa ja kehuta ja kysytä jatkoille yms. -ap

Vierailija
5/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on useampi alkanut inttämään vastaan jos sanon kohteliaasti ettei kiinnosta, silloin kyllä mies on jo tehnyt selväksi mitä haluaa. Miksi ei voi uskoa kun kauniisti sanoo vaan pitää alkaa inttämään ja lopputuloksena on että molemmille jää huono fiilis.

Vierailija
6/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää akkojen palsta on pelkkää paskaa. Kävelkää järveen.

Vierailija
7/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:56"]Tää akkojen palsta on pelkkää paskaa. Kävelkää järveen.
[/quote]

Katkeraa, niin katkeraa.

Vierailija
8/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa on yleensä meno helvetin järkevää, känniläiset sekoilemassa. Koen ihan näin miehenä monet toiset miehet aivan helvetin rasittavina, kun he ovat jurrissa, jankutetaan samoja juttuja, mölistään ja ölistään aivan päättömmiä. Voin vain kuvitella miltä tuo touhu näyttää jos ei tunne kyseistä kaveria ja on nainen, jopa minä pidän hyviä ystäviä täsidiootteina ja kusipäinä kun he ovat jurrissa.

Olenkin joskus ihmetellyt, että millä helvetin ilveellä he ovat ikinä saaneet yhdenkään naisen lähtemään mukaansa noista baareista, se on minulle täys mysteeri vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
9/9 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika jännä ilmiö. Joskus valomerkin aikaan mies tuli kyselemään "meille vai teille vai tanssitaankon ensin", en lähtenyt niin suuttui ja alkoi haukkua ettei olisi ees näin rumaa akkaa halunnutkaan :D no miksi tulee edes iskemään jos ei olisikaan kelvannut, hohhoijaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi