Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielialat heittelevät huomattavan VÄHÄN raskaana?

Vierailija
27.08.2015 |

Onko muilla?
Ennen kiihdyin nollasta sataan hetkessä,nyt semmonen laissez fair fiilinki. Olen energisempi ja jaksan paremmin. En oikeen ärsyynnykään helposti. Ok jos alkaa vaikka muistella kuolleita läheisiä niin saattaa tula kyyneleitä helpommin.
Onko muilla? Luulin että tää ois hormonimyrsky..!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaus oli seesteistä ja tasaista. Toinen oli hormoonimyrskyä, itkua, mielialanvaihteluja, raivoa. 

Vierailija
2/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi raskaus takana ja toinen vähän yli puolen välin, eikä mulla ole mielialanvaihteluista tietoakaan kummassakaan raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut muillakaan mitään mieliala vaihtelua raskaana. Enemmän kuukautiskierto aiheuttaa kiukuttelua ja hormoni myrskyjä.

Vierailija
4/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä odottaessa mieliala myrskysi ja itku oli herkässä. Myös tuleva vauva oli ns vaativa tapaus ja itkuinen vaikkei mitään vaivaa ollut. Toista odottaessa olin varsinainen viilipytty ja niin oli vauvakin. Tyytyväinen ja hyvä nukkuja. :)

Vierailija
5/5 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 21:00"]

Ei ollut muillakaan mitään mieliala vaihtelua raskaana. Enemmän kuukautiskierto aiheuttaa kiukuttelua ja hormoni myrskyjä.

[/quote]

Tuohan vois olla ihan loogista; kuukautiskierrossa hormonitasot vaihtelee koko ajan raskaana ollessa ne on tasaiset. 5:lla hauska tapaus, luonne vauvalla kuin äidillä odottaessa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi