Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juna-asemian sähkösopimusmyyjät suoraan helvetistä

Vierailija
27.08.2015 |

Kuljen Pasilan asemalta junalla töihin joka arkipäivä ja samat sähkösopimuksia myyvät nuoret tulevat jahtaamaan. Ottaa päähän joka hemmetin kerta kävellä ohi, kun samat myyjät hyökkäävät kimppuun ja vaativat saada myydä sitä vitun sähköä.

Otan ylös kaikki yritykset, jotka myyvät sähköään ko. asemalla ja alan boikotoida näitä yrityksiä. Asemasta on tullut todella paska paikka näiden yli-innokkaiden myyjien takia. Tänäänkin pullea myyjä lähte kävelemään perääni ja vaati kahta vitun minuuttia. En ole asemalla sen takia, että ostan sieltä mitään vitun sähköä. Olen asemalla, koska olen menossa tai tulossa junasta. Menisivät kauppakeskuksiin härnäämään ihmisiä. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jättävät rauhaan kun sanoo että kerran kun vielä tulet myymään niin saat kerätä hampaasi lattialta

Vierailija
2/2 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:59"]

Yleensä jättävät rauhaan kun sanoo että kerran kun vielä tulet myymään niin saat kerätä hampaasi lattialta

[/quote]

En ole väkivaltainen. Olen monta kertaa sanonut samoille myyjille, että ovat joka päivä minua jahdanneet enkä aio ikinä ostaa heiltä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan