Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä seksiä vonkaavalle naiselle?

Vierailija
18.03.2022 |

Olin nuorena melko komea ja vientiä riitti. Niinpä nappasin mielestäni melkoisen saaliin parisuhteeseen. Kauniin ja menestyvän naisen, jonka kanssa perustimme perheen.

Nyt, 15 vuotta mielummin, olen kaljan myötä lihonut, häpeän kroppaani ja inhoan seksiä. Nainen sen sijaan ehdottelee jatkuvasti ja suuttuu kieltäytyessäni.. Asiasta on riitoja jatkuvasti ja kuvaan on astunut muilla miehillä tai erolla uhkailu.

En tiedä, miten pärjäisin, jos akka toteuttaa uhkauksensa. Pitäisikö tässä suostua seksiin, vaikkei huvita vai päätyä köyhäksi, työttömäksi yksinhuoltajaksi vuokralle?

Onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa ja miten ratkaisitte asian?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbosuhde.

Vierailija
2/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai häntä anukseen strap onilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde.

Vierailija
4/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde? Mitäpä sinä häntä kontrolloimaan, jos makkarijutut ovat sinulle yks ja hailee.

Vierailija
5/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nostaa sun testoja? Ja tämä on av:lle sopiva tasa-arvoinen vinkki, jos olisit nainen niin ekana ehotettais varmaan hormonaalisen ehkäisyn lopettamista. Elintavat ja kehon toiminta tasapainoon!

Vierailija
6/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaljanjuonti, aloita säännöllinen liikunta. Veijarisi heräilee vastaamaan vaimosi toiveisiin. Olette molemmat tyytyväisempiä ja elät pidempään.

Vierailija
7/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se suhde nyt vaan toimi, jos toinen haluaa ja toinen ei. Aikuisena ihmisenä sinun pitää opetella ottamaan ihan itse vastuu elämästäsi eikä roikkua naisessa. 

Vierailija
8/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

Suostut vastahakoisesti seksiin

Et suostu seksiin

Molemmat johtavat ennen pitkää eroon. 

Vierailija
9/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy mieheksi jälleen.

Vierailija
10/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama tilanne, paitsi että nainen lihoi ja vonkaa minulta. Seuraan ketjua.

Vierailija
11/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinut naisten vongata mun kanssa. Olen kokenut niin ihmeellistä kuin naiselta aloite seksiin. Suostuin tietenkin heti. Kerran on nainen kysynyt kuinka nopeasti voin kiihottua? Katsoin alaspäin ja vastasin sekunneissa. Kehtasi epäillä että liioittelen. Otin housuni pois ja pyysin katsomaan. Vähän jännitti niin yllättävä tilanne. Silti koskematta täysi erektio reilusti alle minuutissa.

Vierailija
12/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

Suostut vastahakoisesti seksiin

Et suostu seksiin

Molemmat johtavat ennen pitkää eroon. 

Haluton seksi on huonoa. Nyppi niin pahasti että sanoin paremmalta olisi tuntunut yksin. Ero siitä tuli. Parempi yksin kuin haluttoman kanssa.

Vierailija
13/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No n ussit tietty sieltä tajun kankaalle.

Vierailija
14/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asian ytimessä. Vaimollasi ei ole mitään oikeutta sinuun, vaan sinä päätät milloin on seksiä,jos on. Inhottava seksinvonkaus on niin kertakaikkisen turn-off! Miksi vaimosi on tuollainen iljettävä himojensa orja? Miksi et riitä hänelle sellaisena kuin olet, henkisellä tasolla? Kaikki naiset samanlaisia, se yksi vain on mielessä!

15/16 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroaminen tekee hyvää. miehenä olen sen kokenut monen naisen kanssa. suosittelen. naiset ovat niin yksineuvoisina olentoina vain mielissään. tee elämästäsi sun omanelämäsi arvoista. eroamalla teet hyvää.

Vierailija
16/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouvalla miesystävä ja nyt helppoa;)