Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamuisin on huono näkö?

Vierailija
27.08.2015 |

Aamuisin tuntuu että tietokoneella rivit vaan vilisee ja joudun oikein siristämään. Kuin silmät eivät olisi vielä heränneet? Ja väsyneenä sama juttu joskus iltapäivisin. Terveystarkastuksessa ajokorttia varten olin ihan virkeä ja näössäkään ei ollut mitään vikaa. Virkeänä silmät siis toimivat eikä tarvitse siristellä..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaampa vielä vanhaan ketjuut jos tästä  on jollekkin apua.

Täällä sanottiin että diabetes syynä, kyllä se voi olla koska diabeetes vahingoittaa silmän hiusverisuonia niin miksi ei näköäkin.

Mulla on nyt tämä sumeus ja olen diabeetikko joten mittasin sokerin ja kyllä, ne ovat koholla vaikka olen juuri herännyt.

Hormoonitoiminta saattaa nostaa sokereita yön aikana mutta en ole tästä kärsinyt aiemmin ainakaan tietoisesti.

Ehkä tämä on niillekkin yksi merkki kellä ei ole todettu diabeettesta että sellanen voi kuitenkin olla ja kannattaa käydä testeissä jos epäilee.

Vierailija
22/22 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, ollut jo pitkään. Kun pyöräilen tunnin työmatkan niin töissä näen ruudun normaalisti, mutta etäpäivinä kun pomppaan suoraan sängystä läppärin ääreen on vaikeuksia lukea ruudun pikkutekstejä.

Verensokeri ei pitäisi ainakaan minulla olla syynä, eikä mielenterveys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän