Olisiko sinulle ok, että aviopuolisosi ei käyttäysi sormusta?
Kihlasormuksia ei hankittu, koska en pidä sormuksista ja mieskin sanoi, että vihkisormus riittää. Ostimme minulle halvan vihkisormuksen, koska en pidä sormiksista ja tiesin, että en juuri sitä kumminkaan käyttäisi. Nyt mies kuitenkin huomauttelee aina, että missäs sun sormus ja että pitäiskö sun laittaa se sormus. Joskus ottaa sen rasiasta, jossa sitä säilytän ja tulee pujottamaan sormeeni. En tykkäänkoruista ja sormukset ovat muutenkin todella epähygienisiä.
Kommentit (49)
Naurettavaa jos ei luota puolisoonsa ellei se kulje rinkula sormessa :D
Tulevaisuudessa voisi joku keksiä mikrosiru kulun seurantalaitteen siihen sormukseen jolla voi vahtia puolison kulkua.
No totta kai on. Ei kai sitä sormusten takia naimisiin menty.
Me ei kumpikaan pidetä, joten kummallekin on ok.
Se on mennyt mustasukkaisuuden ja omistushaluisuuden vuoksi naimisiin, jos jaksaa jostain sormuksesta huomautella. Itse en edes ottaisi sormuksia. En käytä mitään koruja ja kuten toisellakin vastaajalla, kaiken päällä olevan on oltava todella mukavaa ja sellaista jota ei edes tunne. Jos mulla on joku koru, en voi olla unohtamatta sitä ja näpertää ihan koko ajan. Teininä mulla oli kaksi vuotta huulilävistys ja koko sen ajan näpersin sitä korua..
Minulle ei mahdu enää sormukset eikä puolisolle. Ei ole ongelma.
Naaman rei`ittäminen keräten likaa ne korut ja puhdistaminen vaivalloista ja tatuoinnit kaikkein hulluinta hommaa. Samoin sormukset ja pitkät kynnet ovat oikein kunnon lika pesäkkeitä.
Korvakoruistakin luopuminen oli helpottavaa ja ne aiheuttivat kipuakin nappi korutkin painaessaan yöllä niin ettei tarvitse räplätä enää niidenkään kanssa. Ja lika pesäkkeitähän nekin olivat.
Ei mahdu enää joten en käytä. Ei taida mahtua miehellekään, joten hänkään ei käytä.
Ja vaikka sormus mahtuisikin, en käyttäisi sittenkään. Työn takia osittain ja muutenkaan en tykkää sormuksista.
Oli kyllä kihla- ja avioliittosormukset, vaan eipä noita kumpainenkaan ole käyttänyt vuosikymmeniin.
Sama vika. Emme ole käyttäneet kumpikaan ikinä kun emme tarvitse mitään pelleily juttuja yhteenkuuluvuuden näyttämiseksi eikä samanlaisia tuulipukuja, miehellä sini sävyinen ja naisella joku pinkki.
Käytän vain älykelloa ja siitä tykkään niin ettei aina tarvitse kaivaa kännykkää. Tekstiviestit näkee siitä nopeasti ja kuka soittaa. Kellotaulua voi vaihdella ja näkyy pimeessä tosi hyvin.