Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chattiystävät/oikea elämä

Vierailija
27.08.2015 |

Heippa, kysyisin millaisia sääntöjä olette asettaneet itsellenne chattiystävyyden suhteen tai onko sellaisia käytössä ollenkaan. Tilanne on itselleni ajankohtainen.... Olen chattaillut yli puoli vuotta lähes päivittäin englantilaisen vanhemman pariskunnan kanssa ja koin saaneeni heistä itselleni läheisen ystävän. Juttelemme kaikesta maan ja taivaan väliltä, välillä hyvin henkilökohtaisista ja vaikeistakin asioista (avioero,sairaudet, alkoholismi, myös seksuaalisuus, kasvatusasiat jne.). Nyt minulle tuli mahdollisuus lähteä Lontooseen ja todella tavata tämä pariskunta tyttäreni kanssa. Innoissani kerroin suunnitelmastani ja pettymyksekseni totesin että innostus tapaamiseen on vain minun puolelta. Sain vastauksen että "chatti/nettielämä pidetään erillään tosielämästä" ja että "..tälle asialle ei ole tulossa muutosta". Itsellä on aika hölmö olo, sillä en oikein ymmärrä kuinka maksimissaan muutaman tunnin tapaaminen keskellä kirkasta päivää jossain julkisessa paikassa (joka vielä taatusti turvallinen koska leikki-ikäinen lapsi kulkee koko ajan mukanani) voi olla noin suuri kynnys. Emme tosin ole vaihtaneet nimiämme vaan kirjoitelleet koko ajan anonyyminä, mutta ei sillekään olisi tarvinnut tulla muutosta. Tietenkin puhelinnumeroa vaihtamalla olisimme helpommin saaneet toisiimme yhteyden kyseisenä  päivänä. En tiedä pystynkö/haluanko jatkaa "ystävyyttä" joka pysyy jossakin raameissa joita ei ikinä ylitetä ja että olen vaan ystävä joka kuuluu "nettimaailmaan". Suoraan sanoen on jokseeenkin loukkaantunut olo, ei toki ensimmäinen ja tuskin viimeinen kerta kun minun pyyntööni vastataan ei, sen kanssa toki voin elää, mutta en vaan syvällä itsessäni ymmärrä mikä minä nyt sitten olen ja mihin tämä ystävyys voisi tästä kehittyä koska olen luokiteltu pysyvästi tiettyyn lokeroon joka pidetään tosielämästä erillään.

Mielipiteitä ja näkökulmia odotellen

M

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä